Efter en længere kamp er vi klar med vores nye software platform, vi er en flok erfarne folk der er gået sammen om at lave en full-service publicerings platform til tablets.
Udover generel feedback på hjemmesiden, vil jeg også meget gerne høre om nogen mener vi skyder lidt for bredt, Og om det er tydeligt nok hvad den software vi tilbyder kan?
Jeg ville klart bruge billedet med "dit eget tablet magasin på under en uge" til at starte med, i stedet for alle billederne. Det giver et lidt større overblik og fortæller jeres historie mere simpelt.
Flyt slideshowet ned, eller udvælg et par billeder eller citater/quotes fra folk i stedet, så slipper du for alt det overflødige.
Jeg ville nok overveje en anden font til Headlines. Det ligner at i forsøger at ramme en 'Apple-simplicity' feel-alike på siden og det lykkes også. (Synes jeg.) Men i mine øjne er header-fonten for gnidret og ikke-Apple agtig.
Og siden det er magasiner i laver, så vil jeg nok lige dobbelttjekke for stavefejl eller formuleringsbøffer. (Jeg ved godt at i i princippet ikke står for indhold, men i udbyder et CMS-system til at håndtere det, men stadigvæk.....det skal helst være fejlfrit når det kommer til tekst. Især på sådan et medie :) )
Ellers god idé og elegant måde at kommunikere det på. Man får hurtigt en idé om hvad det er :)
Det er uden tvivl en god idé i har gang i. Hvis jeg skal komme med lidt kritik må det være jeres formulerings- og stavefejl. Det gør lidt ondt at se på :)