Jeg er på udkig efter emballage til parfumeflasker. Som de fleste ved er parfumeflasker ikke specielt store, det skal emballagen naturligvis heller ikke være.
Pt. bruger jeg små papkasser med flamingo fyld, så varen ikke rasler rund i kassen under fragten.
Problemet med min nuværende løsning er vægten. Alm. bølgepap er tungt og ofte er emballagen med til at hæve portoprisen fra 17,50 kr. til 27 kr.
Jeg vil gerne høre hvad I andre bruger og om der evt. er nogle der har nogle gode kontakter.
Prøv se hva www.jakodan.dk tilbyder, jeg ved de leverer emballage til mange webshops der er her på amino, og Nina fra Jakodan er samtidig meget aktiv herinde.
Hej Anders Jeg kunne tænke mig at høre om du forsegler/plomberer dine varer? For på den måde at sikre at produktet ikke har været åbnet i tilfælde af returnering.
Hvis du gør vil jeg gerne høre om hvor du får evt. poser fra?
på forhånd tak
Heine K
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
Det gør jeg ikke på nuværende tidspunkt. Men idéen er god. Jeg vil gerne høre fra dig hvis du finder en god løsning. Omvendet så sender jeg dig en mail, hvis jeg selv finder noget i mellemtiden.
Hej Anders, vi kan anbefale Sørenberggreen, som laver alt vores emballage. De er leveringsdygtige i allle størrelser og du kan feks. som vi gør have dit eget tryk på kasserne. De har extremt mange størrelser at vælge imellem og har de ikke den størrelse du skal bruge kan de lave på de mål du ønsker og selvfølgelig med det tryk du ønsker.
Du kan finde et nummer til dem på deres hjemmeside.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.