Jeg vil ikke tro du kan sælge det på nettet. Du kan sælge det på markeder, dyrskuer osv. Jeg var i Italien, der så jeg mange af dem, og de blev vist også solgt flittigt på markedet i byen, men du får ikke folk til at købe det over nettet og få det sendt hjem med posten, hvis det er sådan du har tænkt dig. |
Lav en multi kanon som kan affyre f.eks 100 på en gang, så skal de nok sælge, f.eks som et alternativ til fyrværkeri, eller som en del af det.
Jeg tænker, hvad er prisen, for det er utvivlsomt billig plastik og helikopterens blade vil ikke kunne holde til ret meget modgang. Derfor, ville jeg give en femmer for sådan en, til mine sønner, ja det ville jeg, ville jeg give 50 kr for sådan en, nej.
Samtidig, hvis målgruppen er smådrenge, så tænk på deres sengetid, hvor ofte er de vågne når det er mørkt? Om vinteren, men render de rundt ude i haven en kold vinteraften? Jeg tror det ikke. Det jeg mener er, at dioden som lyser, jo ikke er ret festlig i dagslys, man kan slet ikke se den lyser. Og fjerner du diodendelen, så har du jo blot et stykke legetøj som findes i rigtig mange andre varianter på markedet.
Just my 2 cents.