Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger dette produkt overhovedet nok?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke tro du kan sælge det på nettet. Du kan sælge det på markeder, dyrskuer osv.

Jeg var i Italien, der så jeg mange af dem, og de blev vist også solgt flittigt på markedet i byen, men du får ikke folk til at købe det over nettet og få det sendt hjem med posten, hvis det er sådan du har tænkt dig.

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:53

Lav en multi kanon som kan affyre f.eks 100 på en gang, så skal de nok sælge, f.eks som et alternativ til fyrværkeri, eller som en del af det. Yes

Jeg tænker, hvad er prisen, for det er utvivlsomt billig plastik og helikopterens blade vil ikke kunne holde til ret meget modgang. Derfor, ville jeg give en femmer for sådan en, til mine sønner, ja det ville jeg, ville jeg give 50 kr for sådan en, nej.

Samtidig, hvis målgruppen er smådrenge, så tænk på deres sengetid, hvor ofte er de vågne når det er mørkt? Om vinteren, men render de rundt ude i haven en kold vinteraften? Jeg tror det ikke. Det jeg mener er, at dioden som lyser, jo ikke er ret festlig i dagslys, man kan slet ikke se den lyser. Big Smile Og fjerner du diodendelen, så har du jo blot et stykke legetøj som findes i rigtig mange andre varianter på markedet.

Just my 2 cents. Smile

Hjælp til computer? Din IT mand er svaret

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:57

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Nu er der godt nok lidt langt til Thailand, men de har mig bekendt et 2-kilometer langt Moon-party, hvor de ville passe perfekt ind

jeg var i thailand i sommers, og gadesælgerne sælger dem allerede i stor stil. men for mig så det også ud som om at de var de eneste der gik og skød med dem.

hvis det skal have succes, så skal det nok være målrettet børn og måske fulde mennesker. man skal da sikkert nok få solgt en håndfuld til diverse koncerter og festivaller

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:56

Fedt i alle kommer med jeres meninger, nu bliver det jo sværere, men tror stadig jeg vil prøve det!

Men jo tak allesammen, 

-Mads

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:13

Jeg kender allerede produktet, og jeg har købt dem hjem før, som "test"

Jeg tror da nok godt du kan sælge nogle af dem, men dem jeg fik hjem synes jeg ikke rigtigt "virkede" de fløj da afsted, og kvaliteten var meget god til prisen. Jeg følte bare ikke de havde nok spin i sig - måske fordi jeg har gjort noget forkert.

Hvad er din indkøbspris? Du kan evt. sende det i PB så skal jeg se om jeg kan klare det billigere.

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 21:16

jeg syntes de ser fede ud prøv

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må give de andre ret.

Tag en tur til Marmoris eller andet solrigt badested, de sælgere dem i 1000vis til alle som lige morer sig og bare sytes det er sjovt at leve lige nu.
Børn er eksperter i engang's ting... kvaliteten kan være god men bliver bare kun brugt for sjov lige nu.

Hvis du vil sælge dem i mængder til krammer og andre lignende formål tror jeg du kan tjene lidt... dog ikke uden benarbejde.
Er tanken at sælge dem som styk pris tror jeg du skal være krammer selv.

Som salg over nettet, den tror jeg ikke på.

Selv om vi alle ved at de ideer som ingen tror på som regel er de bedste, Lars Larsen tjente en formue på at hoppe på en dyne.
Så hvem er vi til at bedømme

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 06:44
Hej,
Mine børn købte disse sidste sommer sydpå, hvor der var adskillige sælgere méd dem...og der var mange købere.
Men det er ikke websalg men derimod børn og evt festivaler der kan sælges til/på.
Men mit input vil være: find noget andet mere professionelt at kaste dig over.
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)