Det er en spændene idé, men for at være ærlig, tror jeg ikke der er nok gang i salget ved dette produkt. Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe du satser på at henvende dig til. Men må ærgerligt indrømme at det ikke fanger min interesse, og jeg kan faktisk ikke se idéen med produktet? er det at kaste det op i luften også lyser det?
Men som der også står i en kommentar til filmen, så er produktet lavet i Kina og kvaliteten er så dårlig at det gik i stykker efter 2 gange, samt det bliver kedeligt at bruge det hurtigt.
Håber min synsvinkel kunne hjælpe.
Mvh. Kristoffer
VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab
Well, jeg er ikke enig med Kristoffer, det kan sagtens sælges det der, hvor meget legetøj er ikke lavet i Kina? Hvor meget bruges ikke kun få gange?
Selvfølgelig skal prisen afspejle kvaliteten, men jeg tror sagtens du kan sælge dem, jeg ville dog nok prøve på at få dem ud i legetøjsbutikker mv. de kan aftage større antal, men du kan jo så samtidig sælge dem online evt. kan forestille mig de kan sendes som brev så du kan lave fragtfri levering, ellers tror jeg det bliver svært at sælge online til slutbrugere.
Syntes Kristoffers svar er noget negativt ladet, ALT KAN LADE SIG GØRE, det er kun et spørgsmål om hvordan det gøres rigtigt!
Hvad med til diverse festivaler, og andre arrangementer i det fri. Der er helt sikkert nogle musikgenrer, hvor det ville passe rigtigt godt ind i, at fyre såden en ly-fætter op i luften.
Nu er der godt nok lidt langt til Thailand, men de har mig bekendt et 2-kilometer langt Moon-party, hvor de ville passe perfekt ind
Det er en spændene idé, men for at være ærlig, tror jeg ikke der er nok gang i salget ved dette produkt. Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe du satser på at henvende dig til. Men må ærgerligt indrømme at det ikke fanger min interesse, og jeg kan faktisk ikke se idéen med produktet? er det at kaste det op i luften også lyser det?
Men som der også står i en kommentar til filmen, så er produktet lavet i Kina og kvaliteten er så dårlig at det gik i stykker efter 2 gange, samt det bliver kedeligt at bruge det hurtigt.
Håber min synsvinkel kunne hjælpe.
Mvh. Kristoffer
Ingen steder står det at det er lavet i Kina, ej heller at det går i stykker efter 2 gange. Personen skriver bare at det er lavet i Kina og må derfor være noget bras. Hvis det er du vil være helt sikker på hvor det er produceret, så kan du jo skrive til dem der har oploadet den, du kan altid prøve på russisk :)
Nu hvor det er sagt, så vil jeg ikke købe sådan en, men jeg er sådan set heller ikke målgruppen, jeg kunne godt forstille mig at drenge på 8-13 sagtens kunne finde på at leget med sådan et. Hvis det er du kaster dig ud i det, så husk målgruppen.