Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger dette produkt overhovedet nok?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa folkens,

Jeg har før skrevet herinde vedrørende mit produkt, men er nu i tvivl. 

Første gang ville jeg ikke skrive det herinde da jeg ikke vil, det bliver stjålet på den måde af at andre bruger det.

Men er nu kommet frem til at jeg er nød til at høre jer ad, det drejer sig om dette: 

Tror i der er mulig salg i den? Fordi er kommet meget i tvivl...

-Mads

">

">

">

">

">

Fra København
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 21:17

Hej Mads,

Det er en spændene idé, men for at være ærlig, tror jeg ikke der er nok gang i salget ved dette produkt. Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe du satser på at henvende dig til. Men må ærgerligt indrømme at det ikke fanger min interesse, og jeg kan faktisk ikke se idéen med produktet? er det at kaste det op i luften også lyser det?

Men som der også står i en kommentar til filmen, så er produktet lavet i Kina og kvaliteten er så dårlig at det gik i stykker efter 2 gange, samt det bliver kedeligt at bruge det hurtigt.

Håber min synsvinkel kunne hjælpe.

Mvh.
Kristoffer

VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 21:23

Well, jeg er ikke enig med Kristoffer, det kan sagtens sælges det der, hvor meget legetøj er ikke lavet i Kina? Hvor meget bruges ikke kun få gange?

Selvfølgelig skal prisen afspejle kvaliteten, men jeg tror sagtens du kan sælge dem, jeg ville dog nok prøve på at få dem ud i legetøjsbutikker mv. de kan aftage større antal, men du kan jo så samtidig sælge dem online evt. kan forestille mig de kan sendes som brev så du kan lave fragtfri levering, ellers tror jeg det bliver svært at sælge online til slutbrugere.

Syntes Kristoffers svar er noget negativt ladet, ALT KAN LADE SIG GØRE, det er kun et spørgsmål om hvordan det gøres rigtigt!

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:34

Det her produkt skal ikke sælges som følge af produktet !

Det er ren markedsføring til børn :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 21:38

Du kan sælge det til diverse fyrværkeriudsalg, som billig og sikker fyrværkeriagtigt til små børn ;)

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:59

Hvad med til diverse festivaler, og andre arrangementer i det fri. Der er helt sikkert nogle musikgenrer, hvor det ville passe rigtigt godt ind i, at fyre såden en ly-fætter op i luften.

Nu er der godt nok lidt langt til Thailand, men de har mig bekendt et 2-kilometer langt Moon-party, hvor de ville passe perfekt ind

/Simon

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Skrevet kl. 17:55

Hey allesammen..

Tak for de dejlige svar, har set på det og tænker på at starte at spørge nogle forskellige virksomheder.

Også bygge noget op, tusind tak!

-Mads

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 18:04

Jeg har set gadesælgere sælge dem(i spanien tro jeg nok), at nogen skulle købe dem online er højest usandsynligt.

Dem jeg så var ikke i luften ret lang tid, hvilket det ikke ser ud til at dem på filmen er heller.

Teddy 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 18:14

Kristoffer Kjær:

Hej Mads,

Det er en spændene idé, men for at være ærlig, tror jeg ikke der er nok gang i salget ved dette produkt. Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe du satser på at henvende dig til. Men må ærgerligt indrømme at det ikke fanger min interesse, og jeg kan faktisk ikke se idéen med produktet? er det at kaste det op i luften også lyser det?

Men som der også står i en kommentar til filmen, så er produktet lavet i Kina og kvaliteten er så dårlig at det gik i stykker efter 2 gange, samt det bliver kedeligt at bruge det hurtigt.

Håber min synsvinkel kunne hjælpe.

Mvh.
Kristoffer

Ingen steder står det at det er lavet i Kina, ej heller at det går i stykker efter 2 gange. Personen skriver bare at det er lavet i Kina og må derfor være noget bras. Hvis det er du vil være helt sikker på hvor det er produceret, så kan du jo skrive til dem der har oploadet den, du kan altid prøve på russisk :)

Nu hvor det er sagt, så vil jeg ikke købe sådan en, men jeg er sådan set heller ikke målgruppen, jeg kunne godt forstille mig at drenge på 8-13 sagtens kunne finde på at leget med sådan et. Hvis det er du kaster dig ud i det, så husk målgruppen.

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Skrevet kl. 19:41

Ja, præcis er også totalt målrettet efter en bestemt målgruppe!

Selve video'en har intet at gøre med det rigtige produkt.. :D (Sådan i forhold til hvor det er lavet.. )

-Mads

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)