Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på forsiden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet tilbud på vores priser, så alle kan være med på tjnmarketing.dk

Men for at skyde bannerreklamerne bedre igang på Hverdagogfamilie.dk - har vi lige nu et super tilbud på vores top bannerreklamer.

Du får maj måned helt gratis med i prisen, når du bestiller en bannerreklame til vores kampagnepris : 250 KR. ( maj og juni inkl.) - Spar 1000kr

Køb Bannerreklame her og se hvordan du bestiller og sender din fil til os.

Vær hurtig vi sælger kun 20 bannerreklamer der kan rotere i toppen af hver eneste side på Hverdagogfamilie.dk

(Du kan se eksempel på bannerreklamen på hverdagogfamilie.dk i toppen)

Ønsker du yderligere informationer så kontakt os via mail kundeservice@tjnmarketing.dk eller via PM på Amino.

Du er også velkommen til at skrive her - men vi ønsker ikke yderligere kommentar over andet end lige dette tilbud.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 13:11

Vil lige tilføje at rotationen af banneret ses på hverdagogfamilie - du kan nu følge linket i min signatur som er blevet aktiv, til siden.

Du kan betale med Paypal og gennem banken. Vi aktivere din reklame så hurtigt som muligt.

Tilbudet lukker ned igen til juni.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:57

Optager i bannerreklamer for sexlegetøj?

Skal lige siges at banneret er meget "stuerent" ikke noget med masser af nøgne damer mm. og i må gerne se et, før i siger ja. 

Mvh. Danny

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:12

Vil du ikke nok uploade et nyt logo til tjm.... jeg bliver helt ked af det som grafiker når jeg ser et logo i så dårligt opløsning ! er sikker på andre som eks vil købe noget af dig tænker det samme som mig  

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 14:24

Hej Danny

Nej siden er for familie og børn så den reklame optages ikke.

Det er sider der sælger alt inden for eksempel:

spil,film,musik,biler,tøj,sko,bolig,haven, og legetøj til børn Big Smile mm. alt der har med ydelser at gøre som siden allerede har skrevet om, vores brugere er alt fra børn til mænd og damer.

Så derfor optager vi ikke reklamer eller skriver artikler om sexlegetøj eller andet der kan virke stødene for børn. 

Venlig Hilsen

Tom Nielsen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:27

Hej Tom,

Alt i orden.
Det havde jeg også på fornemmelsen, derfor jeg også lige skrev inden jeg begyndter at bestille :)

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 14:37

Danny Christensen:

Hej Tom,

Alt i orden.
Det havde jeg også på fornemmelsen, derfor jeg også lige skrev inden jeg begyndter at bestille :)

Mvh.
Danny 

Bare ok. 

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 14:54

Thomas Reberholt:
Vil du ikke nok uploade et nyt logo til tjm.... jeg bliver helt ked af det som grafiker når jeg ser et logo i så dårligt opløsning ! er sikker på andre som eks vil købe noget af dig tænker det samme som mig  

For at stoppe debatten om vores logo her i dette tilbud om vores reklamebanner på hverdagogfamilie.dk

Har jeg lavet denne debat her til dig Thomas : http://www.amino.dk/forums/t/197107.aspx#1317623

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 16:08

Der er stadig tilbud på bannerreklamer så brug nytte af tilbudet mens du stadig kan.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)