Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stofproducent i København?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde det på google. Men du skal være meget mere specifik omkring hvilke stoftyper, du søger - stof til tøj er slet ikke præcist nok. Hvad søger du: uld, silke, bomuld, polyester, viskose, bambus, rayon eller...............? hvad skal du bruge det til: undertøj, overtøj, bukser, bluser, kjoler, T-shirts eller............? Hvilken type stof skal du bruge - strik, vævet, filtet eller............

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:52

Hej 

Med mindre du skal købe rigtig meget tror jeg godt du kan glemme at gå andre steder end her http://stof2000.dk/

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 13:06

Er det ikke lige meget hvilket tøj jeg skal bruge det til? En stof grossist har vel mere end et slags stof?
Mit formål med at finde en stoffabrik var, at jeg ville mærke stoffet før jeg valgte det til mit tøj.

Folk gætter vel ikke bare når de skal bruge noget stof? 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:07

Som jeg skrev til dig tidligere, er du nødt til at være specifik i hvilke typer stof, du skal bruge - det er typen af stof, der er interessant, ikke hvad du skal bruge det til. Fx kan skjorter sys af bomuld, bomuld/polyester, rayon, viscose, silke osv.

Og nej, folk gætter ikke bare, når de skal bruge stof - det afhænger af, hvad de skal bruge det til. Hvis jeg skulle sy en selskabskjole, ville jeg nok lede efter silke, viscose eller rayon (hvis det går helt galt vil jeg nok lede efter polyester), men jeg ville aldrig lede efter uldtweed  eller  -gabardine.

Så du skal være mere specifik.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 22:31

Jeg leder efter noget polyester og noget bomuld af en art.

Mvh

Kasper 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)