Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billig kassesystem med lager beholdning.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogen er jer der kan hjælpe mig eller har erfaring med et kasse system som kan se ens lagerbeholdning.

Har læst meget omkring at man nu kan bruge sin ipad som kassesystem. Når jeg ser på priserne, lader det ikke til at være billigt. men kan godt se det enkelte og stilfulde ved det.

Nogen der har erfaring med det ? Eller vil det være en billigere løsning med et computer ?

Venlig Hilsen
Maian Agha 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:12

Hej 
Maian

Først vil jeg sige du skal vurderer hvad dine behov er. det system du skal bruge i din butik, skal være stabil og brugervenligt.
IPads er fine, men ikke rigtig lavet med Butiks brug for øje, i nogle butikker er dette sikkert et fint opsæt. men bestem ikke alle.

Du skriver du skal kører lager. mener du her Fuldt lager styring hvor du styrer indkøb og vare modtagelse? samt har brug for at vide den korrekte lager værdi , eller blot et stk lager vor du ved hvor mange enheder du har af en give enhed ?  

Hvilket økonomisystem benytter du ? 

jeg syntes du skal prøve og tage et kik på vores løsning. dog skal du vide at vi ikke sælger løsningen så for priser skal du tage fat i en af vores forhandlere.

DBH
Jacob Ipsen - NGG 

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 12:10

Hej - Ipads kan fint bruges som kasseapperat prøv evt. og checke ud Ajour.dk og læs deres udtalelser. http://www.ajoursoft.dk/Udtalelser.htm Der findes sikkert flere som lave ipad løsninger, jeg har set disse flere steder.

Bemærk jeg har ikke noget med Ajour at gøre, men har produkter som kan bruges til at holde din ipad sikkert fastlåst på en flot og let tilgængelig måde. Se evt. vores brochure

Hvis du bestemmer dig for en ipad løsning så vend tilbage og jeg vil give dig et godt tilbud på en iBase.

/Jørgen

Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:34

Jeg kan desværre ikke anbefale ajour, de e uprofesionelle, og ligeglade med kunden så snart ordren er i hus. Jeg kender 2 andre firmaer som har oplevet de samme problemer som mig og den ene har allerede købt en ny løsning et andet sted... Kig evt på deres reference kunder 

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:33

Hej,

Hvis du endnu ikke har fundet en løsning, så prøv at kig på vores: http://www.bizsys.dk/index.php?page=kassesystem. Det er en løsning, hvor du både får et kassesystem + et økonomisystem i samme løsning. Ved mange andre løsninger der findes på markedet får du kun et kassesystem, så du ved siden af også skal overveje et økonomisystem.

Jeg kan se, at flere også skriver om en løsning med iPad - det kan vi også hjælpe med. Se mere på: http://www.bizsys.dk/index.php?page=kassesystem-med-ipad.

Du er meget velkommen til at tage fat i os på info@bizsys.dk hvis du har nogle spørgsmål.

/Søren

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Tilmeldt 14. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:30
Jeg kan anbefale softhouse.dk. De tilbyder også dankort integration. Og der kan sikkert pruttes om prisen - bare sig at jeg har henvist dig ;)
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:15

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)