Efter min mening skal man altid holde sig fra fastprisaftaler. I de tilfælde, hvor jeg har overtaget efter en aftale, der er kørt med et fast månedligt beløb, er kunden altid endt med en lavere omkostning. Timepriser er altid det mest fair. Behovene kan lynhurtigt ændre sig og hvad er så inkluderet i aftalen og hvad er ikke? Det kan man selvfølgelig altid skrive sig ud af og lave en ny aftale, men det er da noget bøvl.
Efter min mening skal man altid holde sig fra fastprisaftaler. I de tilfælde, hvor jeg har overtaget efter en aftale, der er kørt med et fast månedligt beløb, er kunden altid endt med en lavere omkostning. Timepriser er altid det mest fair. Behovene kan lynhurtigt ændre sig og hvad er så inkluderet i aftalen og hvad er ikke? Det kan man selvfølgelig altid skrive sig ud af og lave en ny aftale, men det er da noget bøvl.
helt enig men man kan jo godt samtidigt beskrive, at som i eksemplet 30 bilagpr år vil det forventede tidsforbrug ex årsregnskab være xx og med xxx så den der køber ydelsen har fornemmelse for, at 300 kr i timen for hans bilagsmængde ikke bliver 10.000 kr - mere for at have et slags totaloverblik synes jeg
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER