Hej Aminoer
Jeg har for nylig lavet denne side om bredbånd, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor samtlige sider og undersider ligger så ufatteligt dårligt i søgeresultaterne? Så vidt jeg ved, så har jeg ellers gjort en del for at SEO er på plads, men det kan godt være jeg bare skal give siden tid? I kan sikkert nemt spotte hvilke keywords jeg forsøger at fokusere på, og hvilke keywords som undersiderne gerne skulle dukke op på, og indfange besøgende med.. men jeg ligger ufatteligt lavt i søgeresultaterne alligevel. Er det udelukkende pga. manglende linkbuilding? Betyder dette virkelig så meget? Eller skal siden bare have tid+nyt indhold, og så vil den løbende komme længere og længere op i søgeresultaterne? Jeg søger lidt gode råd om dette, da det virkelig bremser mig for tiden :-) Jeg har ingen robots.txt der spærrer for noget, mine affiliatelinks er kun camouflerede, så jeg kun behøver skifte én internetadresse ud, jeg har ikke noget nofollow/noindex på disse links, er det mon en fejl?
Forresten, ham der ligger nr. 1 i søgeresultaterne på Google, har denne side: www.billig-bredband.dk - ikke ligefrem et pragteksemplar, men han må jo virkelig gøre noget rigtigt alligevel. |
Hej Thomas.
Bredbåndsnichen er en hardcore branche, hvor der lang vej til toppen af søgemaskinerne..
Der er stor konkurrence, og medmindre du lægger virkelig meget arbejde i din side, og bliver "den bedste" så skal du ikke forvente at komme i top 3..
Jeg tror hellere jeg ville vælge en niche hvor der ikke er lige så stor konkurrence.
Mvh Tobias.