Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken arbejdstelefon har du?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Tænkte jeg ville lave en lille afstemning for at se hvilken telefon alle jer andre iværksættere bruger.

Jeg bruger selv Nokia Lumia 920 med Windows 8;-) 

Hvad bruger i?

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhone 3GS, og jeg frygter for den dag jeg bliver nødt til at skifte den ud :o)

Det vigtigste for mig i en telefon, er at selve telefondelen fungerer optimalt. Og de nye telefoner bliver kun dårligere til at fange og blive på netværket. Så indtil det problem er løst, skal min gamle telefon ikke skiftes (forhåbentlig)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

iPhone 3GS, og jeg frygter for den dag jeg bliver nødt til at skifte den ud :o)

Det vigtigste for mig i en telefon, er at selve telefondelen fungerer optimalt. Og de nye telefoner bliver kun dårligere til at fange og blive på netværket. Så indtil det problem er løst, skal man gamle telefon ikke skiftes (forhåbentlig)

Du er ikke den eneste, der bliver stadig solgt rigtig mange af dem, men jeg tror snart de sidste forhandlere løber tør. I øvrigt mærkeligt at CBB skilter med at de har Danmarks billigste iPhone, når man stadig kan købe en iPhone 3GS billigere end deres pris på iPhone 4.

Jeg har selv en gammel Nokia 2690 med i skole, så jeg ikke bliver fristet til at lave alt muligt andet, end at følge med i undervisningen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
iPhone 3GS, og jeg frygter for den dag jeg bliver nødt til at skifte den ud :o)
Jeg gik fra en Nokia sommerfugl med fuldt udfoldeligt tastatur - til Iphone 4 - mest for dens apps. Min kone har Iphone3 - og den synes jeg designmæssigt er langt bedre end 4 - med 3erens bløde former. Bortset fra facetime mangler, har hun ABSOLUT heller ikke lyst til at bytte det fine design bort

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor sjovt... jeg har også en gammel og slidt iPhone 3GS. Altså, den fungerer og jeg kan bruge den til de ting jeg har brug for, så i forhold til at lægge 5-6K for en ny iPhone 5 så er der efter min mening for lidt smæk for skillingen. 5'eren er også for skrøbelig til min verden med to små børn. Der er jo også en iPhone 5S / 6 på vej med iOS7, men hvis Apple ikke virkelig har noget interessant at byde på i den forbindelse kunne jeg meget vel blive fristet af en HTC One, på trods af at jeg ellers er all Mac. Det er vel nok den første interessante Android telefon jeg endnu har set.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo Lumia og det er en rigtig god telefon, men det største problem er nemlig apps der er ikke det store marked for nokia apps da det er sit helt eget marked men det er blevet bedre og inden for et par år burde nokia nok have lige så mange apps.

Kan varmt anbefale den! Da det ellers er en stor smart telefon:)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhone 5.
Super fed telefon. Lækkert den er så hurtig og selvfølgelig med 4G LTE ;)
Bruger den stort set til alt.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhone 4, holder mig til iPhone da jeg bliver forvirret og mærkelig i hovedet når jeg skal prøve en anden telefon. Det kunne man måske blive vandt til, ligesom da jeg gik fra PC til MAC, men da jeg er Apple fan, så holder jeg mig der, syntes i øvrigt MAC er fantastisk, har en 5 år gammel macbook og den kører stadig som en ny:=))) så lang tid har en PC aldrig holdt til mig:=)))

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger min Galaxy S3 og HTC OneX til privat.
Begge telefoner kan klart anbefales! 

 Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

HTC Desire :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)