Hej Aminoer |
Held og lykke. Det får du brug for med de krav! Jeg ville måske sætte dem lidt ned :P
Hej Aminoer |
Held og lykke. Det får du brug for med de krav! Jeg ville måske sætte dem lidt ned :P |
Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online
Ah, når jeg læser dem igen kan jeg godt se hvad du mener..:b |
Hvad er en nogenlunde løn, og baseret ud fra hvad? En nogenlunde løn i danmark, kan sagtens være en god løn et andet sted. Kan give dig et lille eksempel. I Holland er lønnen generelt lavere end i danmark, hvis man kigger på det man får før skat, men hvis du kigger på beløbet efter skat, og beløbet når alt er betalt, så tror jeg det er en del højere generelt ind i Danmark :) Så jeg tror også du skal tage et kig på skattesatser, husleje, og de forskellige ting, fordi man kan blive meget overrasket :D |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Med nogenlunde løn mener jeg i forhold til landet, netop fordi der så oftest vil være tilsvarende andre ting der også er anderledes. |
der ER højere løn i Norge, se link her http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Nordjylland/2013/05/08/173955.htm |
Ja, jeg kender også personligt nogen der er taget til Norge med samme formål. Én af dem har endda startet noget offshore-arbejde, og det betaler vildt godt. Så det kunne være en idé! :) |
Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk