Hej til alle Jer på Amino Prøver lige igen. Det som det hele handler om, er at jeg skal have lavet en ny hjemmeside, jeg har selv domænet og alt design, baggrund og alt andet til den nye hjemmeside og alt hvad der skal på af ting. jeg mangler bare en som kan sætte det hele sammen Hjemmesiden skal være i stil med http://77.66.32.235/oline/front.php?_site=oline dog behøver der ikke at være ting som hopper rundt og sådan :O)) men de her ting skal den nye hjemmeside kunne klare. Jeg skal selv kunne skrive tekster og sætte billeder ind nå det passer mig og lave tosset ting på siden nå jeg har lyst :O)) Det skal med tiden kunne vises live web tv på siden. Og der skal være en gæste bog på siden hvor børn og andre kan skrive til os og vi kan svare. Der skal være lidt underholdning på siden som puslespil og sådan. Der skal køre et eller flere musik nummer i baggrunden, samt noget tale. (alt dette har jeg også færdigt) Jeg har ikke noget webhotel endnu, men overvejer Damdomæne da jeg mener og tror at de er mest sikker (jeg har ikke en klap forstand på det :O))) Så det var lidt om hvad jeg godt ville have, men som sagt så har jeg 90 % af alt det som skal bruges til den nye hjemmeside, men mangler nogen som kan sætte det hele sammen. Den af Jer her på Amino som kommer med det bedste tilbud, ikke kun på prisen ( da jeg godt ved at kvalitet og pris hænger sammen) men også på hvad I kan tilbyde af hjælp, både nu og fremover, og hvor hurtigt den kan laves, da den også skal bruges på en af de støre TV kanaler :O) vil få lov til at lave min nye hjemmeside. Glæder mig til at høre fra Jer. P.S jeg staver som L... men jeg håber at I kan få hoved og hale i det hele :O)))))) Venlig hilsen. Ronnie |
Hej jeg prøver lige at puste den op igen
Jeg har fået hjælp til rigtig meget her inde på Amino, men nå det gælder at få lavet en ny hjemmeside, så ved jeg ikke hvad der går galt
har fået tilbud fra to steder (unge team) har sagt ja til deres tilbud og pris, men ingen af dem er kommet længer og har til sidst måtte melde ud at de ikke har tid, for det er ved at blive sommer og sådan.
Det kan da ikke passe at man ikke kan finde nogen til at lave sin hjemmeside, som bare er lidt under 50 år og kan tænke i børne højde, den burde ligge lige til højre benet, nå man for serveret hele designet og bare skal sætte det sammen
Nå jeg venter og ser om der en dag skulle komme en her på Amino som skulle have lyst til at hjælpe ha ha ha
Ronnie