Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode erfaringer med advokater tilknyttet virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Er der nogle herinde der har erfaringer med en advokat tilknyttet til jeres virksomhed, så man bare bruger dem hvis der er noget advokat arbejde?

og evt. kender i nogle der gør det? :-)

Venligst

Kasper & Mads

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper og Mads

Vi har en advokat som vi har haft tilknyttet igennem flere år.

Det startede egentligt som et klippekort via iværksætter støtten, og det tillidsforhold der blev opbygget dengang har vi så fastholdt. Også efter at advokaten som en del af en management buyout skiftede selskab.

Det er lidt som med læger og lignende, at dialogen ofte starter et andet sted fordi advokaten har fulgt firmaet (godt nok på afstand - men alligevel). Og derfor kommer man også hurtigere til sagen når der er behov for det. 

Det skal lige siges at vi ikke er en stor kunde hos denne advokat, men han har kørt et par sager for os. Derudover har det mere være korte / konkrete råd over telefonen nu og da. Og så naturligvis vores Anpartshaver aftale, men det var den han lavede på klippekortet.

Håber det besvarede dit spørgsmål, ellers er du altid velkommen til at ringe og få en snak.

Mvh

Niels

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels (og alle andre aminoer :-))

Mange tak for dit svar. Jeg tror vores behov ligner meget jeres — i det opgaverne primært er udarbejdelse af kontrakter, og på anden måde rådgivning. Derfor tror jeg også, at en klippekortsordning vil være et optimale for os, så er der nogle der benytter en god og iværksættervenlig (billig) i dag der kan anbefales?

Vh
Mads 

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kan på det varmeste anbefale Henrik Søndergaard. HSO@vingaardshus.dk 

fra Advokatfirmaet Vingaardshus A/S, Vingårdsgade 22, 9000 i Aalborg.

www.vingaardshus.dk 

De er ikke specielt billige når man kigger på timepriser, men Henrik har været særdeles rimelig med hensyn til de timer som vi er blevet faktureret, og dernæst har vi fået gode/brugbare oplæg og svar, som gør at vi føler os i i gode hænder. Og vi har som sagt brugt ham fra vi startede i 2006 - og det har været både i modgang og medgang.

Du er velkommen til at hilse ham fra mig.

Mvh

Niels

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en fast advokat tilknyttet, og han rådgav mig om selskabstyper, hvordan mit setup skulle konstrueres så det havde en fordel på både kort og lang sigt etc.

Jeg har fået, og får, lavet alle stiftelses og juridiske dokumenter lavet af advokaten, og synes at pengene er godt givet ud. Især hvis man driver en virksomhedstype der er lidt mere kompliceret end en enkeltmandsvirksomhed.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)