Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling: Ventetid på QuickPay/Euroline

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:
Euroline har umiddelbart én standard udbetaling, som hedder 7 dage.

OK, så er jeg blevet klogere i dag :o)

Så må Euroline have nogle fantastiske priser, siden der er kunder der finder det værd at vente både på at blive oprettet, og få sine penge udbetalt. Da vi indhentede tilbud var der ikke den store forskel på Swedbank og Euroline, men det kan selvfølgelig have ændret sig,

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:02

igang:
Så må Euroline have nogle fantastiske priser, siden der er kunder der finder det værd at vente både på at blive oprettet, og få sine penge udbetalt. Da vi indhentede tilbud var der ikke den store forskel på Swedbank og Euroline, men det kan selvfølgelig have ændret sig,

Euroline koster 0 kr. i oprettelse og man betaler så en fast %-sats af hver transaktion til Euroline. %-satsen afhænger af antal transaktioner man forventer og gennemføre gennem deres system.

%-satsen kan ligge på alt mellem 0,60% og op til 2,6% per hævning. (Det er de satser jeg har hørt om)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Douglas Housing Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt rigtigt, og tak for dit input omkring standardudgangspunktet for betalingsordning.

Selv har jeg netop valgt Euroline pga. deres i mine øjne favorable løsninger for iværksættere. Jeg nægter at lægge 3500 Kr hos Nets, førend de overhovedet magter at overveje at kigge på min forespørgsel. Jeg er meget frustreret over deres - i mine øjne - arrogante måde at drive forretning på. Det virker som om deres udgangspunkt er, at kunden har bevisbyrden omkring at være egnet til at være medlem af deres loge og få lov at lægge en hel masse penge på disken. Basically for at få lov at tage imod noget så gammeldags som ordinært debet-dankort, når dét er det eneste, man ikke tilbydes hos Euroline. Hmm.

Nok om dét. Jeg fik svar på mit spørgsmål :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)