Hej Amino'er :-)
Kasper |
Jeg er rimelig sikker på at det er i mod reglerne, at købe sig til et adsense acc.
Og det tager kun mellem en og to uger, i de fleste tilfælde, før dit Adsense account er accepterede.
Hej Amino'er :-)
Kasper |
Jeg er rimelig sikker på at det er i mod reglerne, at købe sig til et adsense acc. Og det tager kun mellem en og to uger, i de fleste tilfælde, før dit Adsense account er accepterede. |
Det er ikke helt korrekt, at du skal have en Adsense konto, for at tjene penge via affiliate. Adsense reklamer har som sådan ikke noget med affiliate links at gøre. Det er 2 forskellige ting og derfor har de ikke noget med hinanden at gøre. Du kan roligt benytte dig af et affiliate netværk uden at have en adsense konto :-) |
Hvor kommer indtjeningen så hen? Har du forslag eller ved du hvilken anden konto man så skal bruge? |
Hej Simon. Hvordan får man så en Adsense konto? :-) Kasper |
Hej Kasper Held og lykke Venlig hilsen Christoffer |
Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her
Hej Christoffer :-) Mange tak for svaret. |
Jeg fik min Adsense konto helt klar på 2 dage. I Adsense reglerne står der, at du skal have en privatlivspolitik. Du kan bruge denne, og derefter oversætte teksten: http://www.serprank.com/privacy-policy-generator/ :) Men der er mange Adsense hjemmesider, som ikke har lavet en. |
Google Adsense kommer igennem en check. Jeg bruger Partner-Ads, de betaler direkte til ens bankkonto. Jeg har også en konto hos Max Bounty. De har flere udbetalingsmetoder. Check, e-wire, bankoverførsel, check og en til jeg har glemt. Så du behøver ikke en AdSense konto for at kunne benytte andre programmer. AdSense er bare Google's 'affiliate' program, ikke et central program. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Det kan klart anbefales at læse Google Adsense politikker. Der er no mercy hvis bliver taget i ikke at overholde deres regler. |
Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her