Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bitshop.dk har fået sig en makeover - Hvad syntes du?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas L:

Hej PFT,

Nu ved jeg ikke om nogle af de andre har skrevet det, men jeg ville nok anbefale dig at du rykkede indkøbskurven op over Kategorier. Også ville det klæde en ellers fed hjemmeside, hvis du fandt et bedre logo? Det nuværende har lige lovlig meget skygge synes jeg.

- Thomas L.

Hej Thomas L

Dit forslag omkring "kurven" bliver afprøvet netop nu. :)

Logo'et er vi nu glade nok for, men du kan have ret i, at skyggen måske er ret dominerende.

Tusind tak for din feedback, den betyder meget for os!

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en flot og lækker shop, men hvis jeg var dig ville jeg altså lige finde en freelance grafiker og bruge 500 kroner på at få lavet et ordenligt logo. Det vil gøre så uendelig meget for din side.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Leonclausen:

Jeg syntes det er en flot og lækker shop, men hvis jeg var dig ville jeg altså lige finde en freelance grafiker og bruge 500 kroner på at få lavet et ordenligt logo. Det vil gøre så uendelig meget for din side.

Hej Leon

Jeg gir mig og vil prøve at finde en god grafiker som kan lavet et god logo for os. Men som du måske ved, pengene hænger ikke på træerne. Så måske vi skulle lave en konkurrence? Jeg vender lige tilbage med sidst nævnte :)

Tusind tak for din feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden vises som mobilversion i både safari og chrome på min 27" imac.

(linket i din signatur)

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Det var mystisk. Vi har testet den i Chrome(Som vi bruger som standard browser), IE8 og 9, Safari og FireFox, vi har ikke selv oplevet det, men vi er meget glade for at du fortæller det! Det må vi lige have testet af, for det er jo bestemt ikke meningen.

Tusind tak for din feedback, den betyder meget for os!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)