Tak for det, lyder interessant det med at blogge om investeringer, og affiliate. Er der en stor potentiel indtjening på disse markeder, ved hårdt arbejde?
Ærlig talt, så ved jeg det ikke. Men hvis man gør det man interesserer sig mest for, og ved mest om, så har successen det med at komme af sig selv. Det samme med penge. Jo mindre man tænker på at tjene dem, og jo mere man fokusere på at blive god til det man laver, jo flere penge tjener man.
iværksætterdna:
Kan se at du er i opstartsfasen, med et nyt firma det ser godt ud, hvilke indtjeningskilder søger i, og hvilket marked er i på?
Vi udvikler p.t. på et analyse produkt, som kan give virksomheder indsigt i forbrugeres adfærd på sociale medier. Vi kan analysere på meget store datamængder og få det til at virke nemt og forståeligt.
Jeg tvivler stærkt på at der skulle være et stort marked for dette.
Der er faktisk flere teenagere som interesserer sig for aktier og investeringer end man skulle tro. De investerer ikke nødvendigvis, men har alligevel interesse for det. Ligeledes er der også mange (voksne) som interesserer sig for sportsvogne og superbiler, og læser flittigt om det, uden at de selv køber en eller flere.
Som 13-årig har man den luksus, at man kan beskæftige sig med præcis hvad man interesserer sig, uden at skele til om det betaler huslejen.
Jeg er 14 og interesserer mig for aktier og investeringer. Det ikke fordi jeg investere i store beløb, men når jeg har kapital til det så har jeg gode erfaringer med det.
- Jeg ved der er flere for min skole/klasse der også finder det interessant.
Jeg er 14 og interesserer mig for aktier og investeringer. Det ikke fordi jeg investere i store beløb, men når jeg har kapital til det så har jeg gode erfaringer med det.
- Jeg ved der er flere for min skole/klasse der også finder det interessant.
Dejligt at høre , Det er jo desværre ikke det indtryk man får, når man ser udsendelser om at skoleeleverne dårligt kan stave til sit eget navn, for ikke at snakke om regning/matematik.
Men, super hvis det forholder sig helt anderledes.