Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

13 år, jeg vil gerne starte en indtægtskilde, ideer?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en dreng på 13 år, der gerne vil have en virksomhed/indtægtskilde, har læst lidt om affiliate marketing og investeringer, vil gerne høre om i foreslår andre muligheder. Mine kompetencer inkluderer salg, da jeg tidligere har hjulpet en med salg, i et firma der omsatte for 400.000+, finansiel styring, og investeringer-jeg har læst meget om investeringer, hvordan de fungerer og muligheder i branchen. Lige nu er jeg god for 35.000 i risikovillig kapital. Håber i vil hjælpe mig med og har nogle gode ideer!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:07
Tilmeldt 9. May 13
Skrevet kl. 21:11

Tak for svaret!

Er på sagen med online marketing, har også læst om proceduren for at starte en hjemmeside. Er affilliate markedet, et marked med potentiale på lang sigt?

Jeg har tidligere arbejdet med en person, med kendskab til affiliate markedet, men ellers ingenting.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:15

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 9. May 13
Skrevet kl. 21:22

Hej Casper

Synes affiliate marketing lyder spændende, ligesom SEO. Har dog læst, at online spil markedet, er i rivende udvikling, er det noget du ved om? 

Tilmeldt 9. May 13
Skrevet kl. 21:29

Har uploadet e-bogen, tak for det.:) Hvis du ville anbefale mig, et marked ikke nødvendigvis inden for affiliate eller Adscence, hvilket et ville det så være? :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:32

iværksætterdna:

Mhmm. Godt spørgsmål... Et job? :) 

Affiliate og Adsence er mit bedste bud. Men mindre du hopper i seng med en webshop.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først og fremmest, det er så cool at du har 35K som 13 årig!

Der er folk der er meget ældre, som går på arbejde hver dag, som ikke har et beløb i den størrelsesorden stående på kontoen.

Hvorfor ikke begynde at blogge om investeringer, og så arbejde med affiliate på bloggen? Der er sikkert mange yngre som er interesseret i at læse om investeringer, skrevet af en på deres egen alder.

Mvh Carsten

Tilmeldt 9. May 13
Skrevet kl. 08:16

Hej Carsten

Tak for det, lyder interessant det med at blogge om investeringer, og affiliate. Er der en stor potentiel indtjening på disse markeder, ved hårdt arbejde? Kan se at du er i opstartsfasen, med et nyt firma det ser godt ud, hvilke indtjeningskilder søger i, og hvilket marked er i på?. Har nemlig også haft ideen, om at investere de penge jeg, ikke bruger på mit "firma" på de finansielle markeder. Det er altid dejligt at få svar, fra internationale iværksættere.

Mvh Sebastian

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)