Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slette virksomhedsprofil?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nogen, der ved, hvor/hvordan jeg sletter min gamle virksomhedsprofil TT Tekstforfatter?
Jeg kan ikke se en "slet"-knap?

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:32
Hej Thomas

skriv til support@amino.dk, så hjælper de dig. Mener ikke det kan gøres af dig selv.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35

Boysen:
Hej Thomas

skriv til support@amino.dk, så hjælper de dig. Mener ikke det kan gøres af dig selv.

Skrev her, fordi supporten er så lang tid om at svare, men ok, tak for svar!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 19:51

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:33

Søren Velling:

Hej Thomas

Det er faktisk muligt at gøre det selv - gå til www.amino.dk/bizz

Kan ikke få mit billede til at virke men se her: www.elux.dk/amino.png

Hej Søren.

Tak for input. Jeg må tilstå, at jeg stadig var ligeså forvirret, da du ikke skrev, hvor jeg kunne slette min profil. Jeg havde allerede været inde på Amino Bizz, men fandt pludselig muligheden for at slette min profil under "indstillinger" øverst oppe Smile.

Dette link (www.elux.dk/amino.png ) fører i øvrigt til din hjemmeside og ikke Amino Bizz, men det var måske helt bevidst Wink.

De bedste hilsner

Thomas

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:58

Volt & Volume:
Søren Velling:
Hej Thomas

Hej Søren.

Tak for input. Jeg må tilstå, at jeg stadig var ligeså forvirret, da du ikke skrev, hvor jeg kunne slette min profil. Jeg havde allerede været inde på Amino Bizz, men fandt pludselig muligheden for at slette min profil under "indstillinger" øverst oppe Smile.

Dette link (www.elux.dk/amino.png ) fører i øvrigt til din hjemmeside og ikke Amino Bizz, men det var måske helt bevidst Wink.

De bedste hilsner

Thomas

Jeg kunne ikke få indsat det screendump jeg havde lavet, så du visuelt kunne se hvor at profilen slettes - derfor blev det uploadet til min side.
Godt du fandt ud af det alligevel :-)

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:50

Søren Velling:

Volt & Volume:
Søren Velling:
Hej Thomas

Hej Søren.

De bedste hilsner

Thomas

Jeg kunne ikke få indsat det screendump jeg havde lavet, så du visuelt kunne se hvor at profilen slettes - derfor blev det uploadet til min side.
Godt du fandt ud af det alligevel :-)

Ah, ok. Og tak alligevel!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)