Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til ændring af bankkonto i Dinero

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David, 

Ja tak.. det hjælper, at "lege" lidt med systemet som jeg absolut vil beholde... også når I på et tidspunkt begynder, at opkræve et mindre gebyr for brugen :-) 

Jeg har lidt problemer med kreditnotaerne...  Er det ikke muligt, at "vende" en faktura simpelt ??  Jeg har en faktura med 100 varelinier som jeg ikke har ret meget lyst til, at taste på ny (manuelt) i en kreditnota... er desværre kommet til, at fakturere i forkert måned (skulle have været tilbagedateret til januar.... altså hvis det kan lade sig gøre /Endnu et spørgsmål :-) ) 

Tak på forhånd 

M.v.h.

Lasse

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Lasse Knudsen:
Er det ikke muligt, at "vende" en faktura simpelt ??  Jeg har en faktura med 100 varelinier som jeg ikke har ret meget lyst til, at taste på ny (manuelt) i en kreditnota.

Jo, det er der en nem løsning på. Klik ind på den faktura som du ønsker at lave en kreditnota af og klik på "Flere handlinger..." i højre side. Vælg "Opret kreditnota"..

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en faktura, og efter jeg godkendte den opdagede jeg at adressen på kunden ikke var på, så jeg slettede den. Derefter lavede jeg en korrekt faktura. men nu "flyder" den slettede faktura rundt i mit system, kan man ikke fjerne den fra systemet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

nej - kun ved at kreditere den - det er forbudt at kunne slette bogførte fakturaer helt enkelt, for at undgå skattesnyd - Har du først trykket godkend, så er den i systemet og du kan kun få den væk ved at kreditere den og lave en forklaring om, at du skrev forkert og har erstattet den af en ny faktura nr xxx

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)