Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til ændring af bankkonto i Dinero

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet fakturering i Dinero, men har behov for at ændre det konto nummer der står for neden på mine faktura, hvordan gør man det? syntes ikke jeg kan finde nogle steder det kan ses/rettes?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg bruger din tråd, men nu har jeg stirret mig blind på hvordan man opretter en debat/et spørgsmål....  jeg søger svar på hvordan ændrer sprog på DINERO og ikke mindst valuta-enheden fra danske kroner til andre valutaer...måske ve du det... 

På forhånd mange tak og god week-end 

Lasse

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt ok:=)))

Jeg tror ikke den er i andet end en dansk udgave.

Mvh

Ole

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke bare trykke på blyanten ud for kontonummer/bank (ude til højre) og rette det?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak

Jo, man kan "snyde" lidt ved at fjerne fluebenene i betalingsbetingelser og bankoplysninger og så vold-bruge betalingsbetingelsestekst til sin udenlanske tekst (incl. bankdetaler og den slags)

Beskrivelse, antal, enhed, moms mv kan dog ikke rettes (de er "låst" så vidt jeg kan se) Feltet FAKTURA kan dog rettes :-)

Det er et absolut "must", at dette rettes til af Dinero hvis de skal gøre sig forhåbninger senere, at ville opkræve penge for det... herligt simpelt men en anelse uudviklet, da mange jo også har ønsker om, at kunne fakturere i andre sprog... som minimum i engelsk/tysk..  Mange andre (og billige) udbydere har denne funktion og endda et tilknyttet regnskabsprogram (bogholderi).. 

Tak igen og god week-end til dig 

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole og mange tak...  Jeg har "leget" lidt videre og se min bemærkning længere nede i tråden...  Du har nok ret i, at det desværre "kun" er i en meget simpel men "let for alle at bruge" udgave.... 

Håber, at Dinero retter til løbende inden de begynder, at forlange lidt håndører (som ikke kan været meget, som det ser ud nu og sammenlignet med andre billige udbydere af samme) - Men suverænt til nybegynderen... 

Fed week-end til dig

Lasse

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Knudsen:
Det er et absolut "must", at dette rettes til af Dinero hvis de skal gøre sig forhåbninger senere, at ville opkræve penge for det... herligt simpelt men en anelse uudviklet, da mange jo også har ønsker om, at kunne fakturere i andre sprog... som minimum i engelsk/tysk..  Mange andre (og billige) udbydere har denne funktion og endda et tilknyttet regnskabsprogram (bogholderi)..

enig men også stensikker på det kommer Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var bare mig der havde stirret mig blind på det, jeg opdagede i går hvordan man retter det:=)))

Der skal så vidt jeg ved IKKE betales noget som helst for at bruge Dinero, men til sommer (nå nej det har det jo været, så til Juni/Juli) kommer der et regnskabsprogram som koster penge, men dinero fakturering skulle stadig være gratis at bruge. Jeg syntes det er VÆSENLIGT nemmere end E-conomic fakturering:=))

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Det lyder som om at i selv har fået styr på det hele. :)

Men jeg vil dog lige bekræfte at udvidelsen med andre sprog er på vej, og vi forventer at kunne lancere den i løbet af maj.

Og helt korrekt, til juli vil vi lancere regnskabsdelen, som vi forventer kommer til at koste omkring 100 kr./md. Men fakturadelen forbliver ganske gratis. :)

Der er i øvrigt en masse hjælp at hente i vores Dinero gruppe:

http://www.amino.dk/groups/dinero_project/default.aspx

God weekend.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER... og tusind tak til alle... og sikkert svar til en masse andre som har tænkt i de baner 

Mvh Lasse

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)