Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken varevogn kan du forslå

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jamen som sagt så er kontrakten på et år så ved ca hvad eg har et år frem så har et år til at finde nogen flere kunder

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 18:34

Forstår ikke helt det regn stykke du har lavet der

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:25

:) jeg svaret fra mobilos og derfor kun ikke forklarede det hele 

6 timer x250 /time =1500 pr dag x 20 dag pr mdr=300000

Hvis du nystarter så kommer du til og lægge 20-30% af bilens pris som satartydelse så siger jeg minimum 50000+

4000-leasing ydelse

5000-brandstof

600- forsikring( husk det når du har andres vare i dine vartage- kan være dyrt og spar denne her - hermed kan du kontakt f.eks Codan om erhvervforsikring osv

500- tlf, internet- sms osv til og fra opringninger - kunde kontakt osv

1000 kr. lomme penge - når du er på farten så kan det ikke ladvære og spise og drik her og der - det ville ikke være hverdag du kan når og lave velsmagende mad hjemme fra :))

og disse beregninger er minimum - der kan kom udgifter som 

palleløfter -1000-2500

sækkevogn-200-1500

kommunikation udstyr med kontor - leje/lease(1000-1500)-køb-5-15000

god gps-2000

Kraks( skal være der i alle anstændige erhvervsbiler)-250

Dine timer/pris hvis de går ned har du en problem -

Kommer an på hvilket firma har lovet dig arbejde men husk og får dine kontakt checket før du hopper med på vogn lad være og start før du er helt sikker . Alle firma som jeg kender altid giver en lille prøve period hvor du skal være med par dag( helt op til 2 uger nogen steder) uden de betaler dine løn men du får en forsmag på dine kommende arbejdsgiver og den daglig gang .

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 20:18

okaii men nu skriver de at man betaler et bestemt beøb for alt deres kommunikation udstyr til bilen plus logo for et bestemt beløb så det går jeg ikke ud fra jeg selv skal ud og finde. nu siger du 50.000 kr er det et beløb som man skal betale hver mdr eller? fordi så for jeg det ikke til 19000. men det er rimelig stort og de vokser hele tiden. og kan det enlig ikke betale sig lad os sige jeg har 100.000 kr kan det så ikke betale sig at købe en brugt bil der måske kan holde 2 år istedet for leasing?

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 21:49

Men igen ved godt det et for eksempel 250 i timen det jo en meget lille time pris når man ser hvad alle andre tager kender en han tager 495 uden moms??

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:07

Som selvstændige bestemmer du selv dine pris-.marked på 8 paller ligger omkring 2-250-det sagt kommer an på aftaler om opgaves art -det er aftale ml dig og central/kunden
Startydelse betaler du kun 1gang

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 08:31

Okaii tak skal du ha

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)