Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i Aminoland

Vi åbnede 1. maj vores shop www.frksmilla.dk og vil rigtig gerne have kritisk og konstruktiv feedback.

Vi har benyttet Bricksite som CMS, hvilket har været dejligt nemt at komme igang med, men desværre mangler der også mange funktioner (mouse-over zoom, andre kunder har også købt osv.)

Shoppen forhandler en blanding af Børnetøj, trælegetøj, designartikler til hjemmet osv. 

Vi vil gerne være (på sigt) et sted hvor kvalitetsbevidste(mødre) shopper til både sig selv og sit barn(0-6).

Vi udvider løbende udvalget, men da vi satser på at være unikke og have ting man ikke finder så mange andre steder (Bl.a. er vi så vidt vi ved de eneste der forhandler MIBO tøj i DK, og i løbet af få dage kommer forhandlingen af www.GoToy.eu  som de første i skandinavien)

Vi har aldrig før lavet en webshop, så håber meget I herinde kan komme med alle de gode forslag vi ikke selv kan komme i tanker om :-D

Mvh
Trine & Anders

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 18:29

Er der slet ikke nogen som har en mening om vores webshop?

Mvh
Anders 

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 18:47

Hej Trine & Anders,

Jo, man kan da lokkes! ;)

Jeg kan godt lide hele stilen og farvevalget, samt det lidt barnlige approach med børnetegninger som krydrer siden.
Derudover syntes jeg at det er nogle super flotte produkter! De hører alle sammen til i éen og samme forretning, og jeg syntes det hænger godt sammen som helhed. Træ er godt for børn :)

Selv din webshop del virker upåklageligt.

Skulle jeg nævne noget (bare for at komme med et eller andet der ikke er ros!) så syntes jeg at menuerne skulle gøres lidt mere markante, og at opdelingen i webshoppen kunne gøres mere overskuelig. Der er mange produkter på "Leg" siden under webshop, så en opdeling som under menuen "Mærker" (3 produkter per linie) syntes jeg ville være smukt.

Skulle T-Shirten med ræven eller de andre 3 dyre trøjer komme i herreudgave en dag, kunne selv jeg finde på at gå med dem, syntes fronten på dem er flot.

Kort sagt: Flot webshop :)

Venligst,
Bjarke 

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 00:18

Hej Bjarke

Tusind tak for dit feedback. Det med at gøre menuerne mere tydelige går vi straks igang med.. overvejer at lave billed-links direkte fra forsiden og ned i de relevante menuer (Leg, Interiør osv.)

Vil give dig helt ret mht. overskueligheden vil være meget bedre hvis vi kunne vise 3 produkter pr. linie, desværre understøtter det CMS vi bruger pt. ikke den funktion i deres katalog-modul... grunden til at vi kan gøre det i "Mærker" menuen, er at den side ikke er en del af katalogmodulet(som de individuelle varer ligger i).

Vi er glade for at du godt kunne li vores side..... har forresten undersøgt med vores leverandør af T-shirts med dyre-motiver... de kan desværre maks. fåes i en størrelse 12 år.

Alle andre som læser med her, er meget velkomne til at give feedback... det er en stor hjælp for os :-D

Mvh
Trine & Anders 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 01:14

Hey

Jeg har lige et par ting, jeg synes i kunne gøre bedre.

1. Menuen til venstre, er der nogle små stjerner, som går ind over menu teksten. Det burde i få fixet.

2. Knapperne, f.eks Læg i kurv, er lidt kedelige at se på.

3. Kategorisiderne tror jeg sagtens der kunne vises 2 produkter side om side, istedet for kun 1. Lav evt. produktbillederne lidt mindre, på ting som babysengesæt.

4. Få nogle flere betalingsmuligheder. Det er ikke optimalt kun at tage imod Visa/Dankort.

Det var lige umiddelbart det jeg kunne finde :)

Dbh Mads

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 07:09

Hej Trine og Anders

Jeg aner ikke hvordan i markedsføre jer, men somregl ville Google jo nok være en stor protiet, og som jeres hjemmeside er bygget op lige nu. Så ser den ikke dagens lys af Google i lang tid.

Få gang i noget søgemaskineoptimering, ellers kan det godt blive svært for jer i fremtiden.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 07:09

Flot side.............det med stjernerne irriterer også mit øje.

Jeg kunne godt tænke mig at sortere dine varer på pris eller kun fx få vist alt hvad der koster under 200.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 17:46

Tak for god konstruktiv feedback..

Vi har allerede rettet menuen, så stjernerne ikke længere er i vejen for teksten.

Vi er snart klar med vores varer sorteret i prisgrupper. (f.eks. 0-200kr  osv.)

Mht. at kunne modtage flere betalingskort, føler jeg mig ikke overbevist om at det vil give noget særligt? Har andre god erfaring med at tilbyde Mastercard mm. (kontra omkostningerne ved at tilbyde kortet).

Mht. SEO er jeg stille og roligt igang med at udfylde META-title -description og -keywords  for hver side? Er der andet jeg selv "nemt" kan gøre for at hjælpe SEO på vej?

Da vi er nystartede er budgettet til skræddersyede løsninger desværre ikke stort, men er naturligvis altid åben for forslag der kan give omsætning.

Kan I li´det vi har gjort indtil videre?

Mvh
Anders 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)