Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Alert: Hvor grundigt kan/skal man udfylde rubrikken "Søgeforespørgsel".

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate-Aminoer (og andre Aminoer, der benytter Google Alert).

Jeg har et amerikansk Affiliate-website, som favner bredt indenfor alt om musik, lige fra anmeldelser, blog indlæg, biografier, nyheder, koncerter, etc. Selvom jeg er meget opmærksom på, hvad der sker på dette område (læser amerikanske og engelske musikblade og søger dagligt på nettet), så vil det være guld værd at benytte Google Alert.

Men...jeg er meget i tvivl om, hvordan man udfylder rubrikken "Søgeforespørgsel". Hvor grundig skal man være, hvis man ikke vil gå glip af noget (udover naturligvis at vælge "Alle resultater"?).

Er det nok at skrive nogle søgeord som f.eks. "new music", "new music reviews", "Upcoming concerts", etc.?

Eller bør jeg være langt mere grundig og tilføje navnene på alle de sangere/bands, jeg vil opdateres om dagligt?

Det er meget vigtigt, at jeg får "det hele med".

Nogen, der ved noget mere om Google Alert, end jeg gør? :-)

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:52

Hmm. Nu er jeg godt nok lidt forvirret. Skal man oprette en selvstændig Google Alert for hvert søgeord?

Og får man så ikke nyheder, der er relevante til ens gmail? Eller har jeg helt misforstået det?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:03

Sorry! Fandt ud af det. Nogen gange kan det godt betale sig at have lidt mere tålmodighed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)