Netop hjemkommet fra ferie, og hvad ser jeg......min computer må være gået i stykker, eller måske for mange ouzoer, for amino er da fuldstændig skæv i designet......hjælp, vil have det gamle design tilbage - nu!!!! |
Thomas1974:Netop hjemkommet fra ferie, og hvad ser jeg......min computer må være gået i stykker, eller måske for mange ouzoer, for amino er da fuldstændig skæv i designet......hjælp, vil have det gamle design tilbage - nu!!!!
Hvorfor så negativ overfor nye tiltag, du er da iværksætter :)
Det nye amino har været længe undervejs, og mange aminoer fik for længe siden lov til at teste det nye system, og langt de fleste er utrolig glad for det, det er jeg sikker på du også bliver.
For det første er mange af de fejl det gamle forum havde ved at være udryddet, det er langt nemmere at lave kommmentarer, henvise til wikien og andre smarte ting.
Samtidig gør det plads til at der kan komme en masse nye gode tiltag når Joachim sidder på sitet.
Så lighten up, sæt dig lidt ind i det nye amino, og så vil jeg væde min gamle hat på at du bliver rigtig glad for det.