Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øh hvad sker der

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop hjemkommet fra ferie, og hvad ser jeg......min computer må være gået i stykker, eller måske for mange ouzoer, for amino er da fuldstændig skæv i designet......hjælp, vil have det gamle design tilbage - nu!!!!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:38

Thomas1974:

Netop hjemkommet fra ferie, og hvad ser jeg......min computer må være gået i stykker, eller måske for mange ouzoer, for amino er da fuldstændig skæv i designet......hjælp, vil have det gamle design tilbage - nu!!!!

Hvorfor så negativ overfor nye tiltag, du er da iværksætter :)

Det nye amino har været længe undervejs, og mange aminoer fik for længe siden lov til at teste det nye system, og langt de fleste er utrolig glad for det, det er jeg sikker på du også bliver.

For det første er mange af de fejl det gamle forum havde ved at være udryddet, det er langt nemmere at lave kommmentarer, henvise til wikien og andre smarte ting.

Samtidig gør det plads til at der kan komme en masse nye gode tiltag når Joachim sidder på sitet.

Så lighten up, sæt dig lidt ind i det nye amino, og så vil jeg væde min gamle hat på at du bliver rigtig glad for det.

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 13:06

Skal iværksættere pr. definition synes at nye tiltag er fede???Tongue Tied

Men må hellere komme med lidt konstruktiv kritik, synes umiddelbart at hele højre spalte virker ligegyldig og at det til gengæld er ret forvirrende at der kun står en ganske lille del af emnets navn, så hellere lave kortere navne til kategorierne

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 13:18

Thomas1974:
Skal iværksættere pr. definition synes at nye tiltag er fede???Tongue Tied

Nej ikke nødvendigvis, jeg tænkte mere på at være åbne overfor nye tiltag - især når der har siddet en gruppe mennesker og knoklet røven ud af bukserne for et nyt amino, fordi der var et hav af klager over det gamle amino :)

Thomas1974:
 Men må hellere komme med lidt konstruktiv kritik, synes umiddelbart at hele højre spalte virker ligegyldig og at det til gengæld er ret forvirrende at der kun står en ganske lille del af emnets navn, så hellere lave kortere navne til kategorierne

Jeg er utrolig glad for højre spalte, jeg kan hurtigt danne mig et indblik i om der er sket noget nyt i de emner jeg deltager, samtidig kan jeg se ubesvarede og og skimte igennem om der er noget jeg eventuelt kunne hjælpe med, og den sidste gør at man kan se hva der sker på amino lige nu.

Jeg er dog enig med dig at den tag cloud der er i højre side er ubruglig i mine øjne, men det er meget populært og jeg tror mange har gavn af den.

Der er en tråd omkring fejl og tilføjelser som du kan poste dine kommentarer i, især den med at der ikke står særlig meget af navnet på forsiden. Så kan det være det bilver rettet.

Alt i alt må jeg nu nok erklære mig lidt uenig med dig da jeg er utrolig glad for det nye amino når de sidste fejl bliver rettet. Men det er jo meget smag og behag, tvivler dog på du får det gamle amino tilbage.
Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 14:22

Fair nok, vidste ikke der var klager over den gamle, synes den fungerede super men ok. Omkring højre spalte ser nogle af dem da ok ud, men den med tagget kunne godt rykkes i bunden.

Derudover synes jeg siden er blevet mega mega lang, bestiller ikke andet end at scrolle.

Men lets see, kan jo være det bliver bedre-

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:32

Thomas1974:
Omkring højre spalte ser nogle af dem da ok ud, men den med tagget kunne godt rykkes i bunden.

Helt enig.

Thomas1974:
Fair nok, vidste ikke der var klager over den gamle, synes den fungerede super men ok

Quote systemet fungerede a h til, store mellemrum hvis man rettede et indlæg og lign. Så Thorborg medelte for, vel snart et halvt år siden, at der var en ny amino på vej, det er den du ser efter du er vendt hjem fra ferie :)

Jeg ved at hele virksomhedsbørsen og andre koncepter Thorborg bliver meget bedre integreret i det nye amino, så jeg tror vi har meget at se frem til.

Thomas1974:
Men lets see, kan jo være det bliver bedre-

Ja - Når de største fejl er rettet til, og man har vænnet sig til det nye look så tror jeg man bliver rigtig glad for det nye amino.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)