Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til køb på Alibaba.com?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vove, at påstå at du kan ikke købe mange produkter på Alienexpress, som du kan sælge i Danmark med profit. Alieexpress er for folk, som kun ønsker at købe få eksemplarer af et produkt og forsendelsen er meget dyr. med 10.000 kan folk da sagtens købe hos en billigere fabrikant, da de fleste tilbyder prøve ordre til samme pris, som hvis Du købte 100 styk

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:03

Den eneste grund til jeg naevner tradesparancy.com er fordi jeg har vaeret i kontakt med den Nordmand der har startet den site, netop paa grund af hans mange daarlige erfaringer med Alibaba.com.

Jeg ved han har brugt rigtig mange penge paa sin side og ved han er meget serioos omkring hans site.

Der kan sagtens findes andre gode sider, jeg kan bare kun anbefale en jeg kan staa inde for.

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Skrevet kl. 05:50

Alibaba.com er for det meste mellemhandlere, alle der siger andet ved ikke hvad de taler om! De kopiere fabriks siden og vil til enhver tid sige de er fabrikken, faktisk er langt de fleste kinesiske fabrikker ikke saerligt godt organiseret samt taler de ikke engelsk.

Der bliver lavet tusindvis af handler, hvor kober tror han handler med en fabrik direkte.  

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 06:23

Nu har jeg altså handlet med kinesiske firmaer i 12 år og ved godt hvad jeg taler om. og Alibaba er ikke mellemhandlere

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Skrevet kl. 06:39

For at holde den gode stemning her paa denne traad, kan vi sige at 50% af Alibaba.com er fabrikker, resten er svindlere.

Problemet for en Dansk indkoober er at han ikke kan tale eller laese Kinesisk, derfor har han ingen mulighed for at gennemskue

om det er en reel fabrik. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)