Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog og webshop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

brug en wordpress og lav bragrunds billed så det passer din shop 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Maibritt Overgaard:

Easy Webhost har 3 anmeldser, hvoraf 2 af anmelderne kun har lavet 1-2 anmeldser, samt en score på 7.9 af 10

SmartWeb har 44 anmeldser, hvoraf 31 af anmelderne kun har lavet 1-2 anmeldelser, samt en score på 9.6 af 10

At nogle af anmelderne kun har 1-2 anmeldser på bagen, betyder bare at der skal meget god service og gode produkter til, før anmelderne har lyst til at lave en anmeldelse. 

SmartWeb skal have 3.894 kr. plus moms. på 6 mdr for en Professionel Webshop med alle tænklige ekstra funktioner, samt hosting. Følger de ting også med i den shop til 5.000 kr. du kan få ude i byen?  http://www.smartweb.dk/priser/

Maibritt 

Hej MaiBritt 

Er der nogen grund til at alt din tekst er skrevet med fed ?

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Da jeg tjekkede Mogens Jørgensen virksomhed http://www.easywebhost.dk/ på Truspilot, for at se om hans anmeldelser var af en anderledes karakter end andre firmaers anmeldser, skrev jeg mine mellemregninger ned i et Word dokument, hvor fed tilfældigvis var aktiveret og jeg tænkte ikke lige over det. Jeg håber ikke at det gør så meget? 

Jeg har aldrig før tænkt over om folk har anmeldt få eller mange firmaer og jeg tænker stadig over om det har noget at sige. Ved du om der findes fakta om dette eller er det bare noget man må tænke sig til? 

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tja ved brug af opensource, kan du komme langt under den pris.

Efter de 6 måneder bliver smartweb lige pludselig ikke så smart mere.

Men jeg kan jo positivt konstatere at de har fulgt mit råd og sat prisen betragteligt ned

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)