Hej Aminoer, Først lige et indledende spørgsmål.... er det korrekt forstået at et besøg på ens hjemmeside tæller som et bounce, selvom den besøgende bliver på landingsiden i måske 5 min., og klikker på et par PDF-filer og ikke bevæger sig andre steder hen på hjemmesiden? Og den tid som den besøgende er på siden heller ikke tæller med i besøgsvarighed? Årsagen til at jeg spørger, er at vi pr. 1 marts fik redesignet vores hjemmeside. Indholdet, altså tekst mv. er stort set det samme, men sat op i et nyt design. Men jeg er ikke helt tilfreds med de tal jeg får fra Analytics. Vores afvisningsprocent er gået op med 10 - 15 procent point i forhold til samme periode sidste år. Men jeg ved ikke om jeg læser alle tal korrekt. Så jeg ville meget gerne i kontakt med en dygtig Amino som har tjek på Analytics og som jeg måske kan hyre nogle timer til at gå tallene igennem og måske se noget som jeg ikke selv kan se - positivt som negativt. Jeg er klar over at det også er muligt at de besøgende ikke kan lide vores design, kommer til forkert landingside mv., men det kan vi måske også få delvist svar på gennem en sådan analyse. På forhånd tak. Mvh, Jacob |
Mon der skulle være en enklet eller to der har en kommentar / indspark til dette indlæg?
Mvh, Jacob