Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni igen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet et billigere abonnement?

F.eks. Fullrate med fri tale til 149 kr./md. (TDC's net), CBB med fri tale og 1 GB data til 159 kr./md. (Telenors net) eller Oister med fri tale og 6 GB data til 179 kr./md. (3's net). Alle priser inkl. moms.

Jeg har for nyligt lavet en opdateret liste med fri tale abonnementer

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Tak for linket til din affiliate side.

Nu er det sådanne at det kun er telia som tilbyder de ydelser (til en fair pris) som jeg benytter mig af, derfor har jeg IKKE overvejet et billigere abonnement.

Kenneth

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth D:
Nu er det sådanne at det kun er telia som tilbyder de ydelser (til en fair pris) som jeg benytter mig af, derfor har jeg IKKE overvejet et billigere abonnement.

Ok, det kunne jo være at du betalte en høj pris for en taletidspakke og prisen på fri taletid er jo raslet ned, hvorfor det sjældent kan betale sig at køre igennem virksomheden.

Nu hvor man ikke længere bliver beskattet af internettet, kunne det være interessant om man kunne få opdelt sin mobilregning i taletid og data, for datatrafikken burde vel gå som internet?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Nu hvor man ikke længere bliver beskattet af internettet, kunne det være interessant om man kunne få opdelt sin mobilregning i taletid og data, for datatrafikken burde vel gå som internet?
spændende om man kunne få det afklaret, men jeg tror at hvis man kører internet via sin smartphone så er det bestemt at det er telefon og ikke internet - da man jo ikke kan adskille om det bruges hjemme eller ude eller - TROR jeg

Ja i dag er det usikkert om det altid betaler sig at køre via virksomheden - jeg har ex 10 timers tale og 10 gb data, og hjemme kører jeg data via WiFi, - så det rækker til langt mere end jeg faktisk bruger - til 149 kr per måned - det ville jeg ikke gide rode ind over firma og det ville også koste mig mere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Nu hvor man ikke længere bliver beskattet af internettet, kunne det være interessant om man kunne få opdelt sin mobilregning i taletid og data, for datatrafikken burde vel gå som internet?
spændende om man kunne få det afklaret, men jeg tror at hvis man kører internet via sin smartphone så er det bestemt at det er telefon og ikke internet - da man jo ikke kan adskille om det bruges hjemme eller ude eller - TROR jeg

Ja i dag er det usikkert om det altid betaler sig at køre via virksomheden - jeg har ex 10 timers tale og 10 gb data, og hjemme kører jeg data via WiFi, - så det rækker til langt mere end jeg faktisk bruger - til 149 kr per måned - det ville jeg ikke gide rode ind over firma og det ville også koste mig mere

vh

Mobilt bredbånd og data er jo reelt det samme, det kunne være sjovt om der allerede var en afgørelse. Mobilt bredbånd er ligestillet med almindeligt bredbånd ifølge Willis.

Lidt samme problemstilling, når man ikke bliver beskattet af en arbejdscomputer, men hvad med en tablet? Og hvis en tablet er ligestillet med en bærbar PC, hvad så med en padfone? Og hvis en tablet ikke ligestilles med en bærbar PC, hvad så hvis der er fysisk tastatur? Udviklingen går så hurtigt, at det er tosset at lave en lov, der afhænger af enheden der bruges, for grænserne smelter jo sammen. Du kan jo ringe fra en PC, gå på nettet med dit TV og se TV på din smartphone.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet mig til at beholde telefonen privat, det administration som det andet medføre er ikke det værd.

Men jeg kan vel stadig lade min enkeltmandvirksomhed betale den fulde udgift til mit internet på min hjemmeadresse, er det korrekt forstået?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er helt korrekt forstået - fulde internet uden noget vrøvl - eneste krav er at virksomheden har brug for internet, men det har jo alle - så den er helt problemfri

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)