Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

woocommerce hastighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har været ved at sætte et website op i wordpress (genesis framework). Jeg skal så have tilkoblet mulighed for køb af produkter, hertil har jeg valgt woocommerce. Jeg har bare det problem nu, efter jeg har tilkoblet woocommerce, at siden er blevet ekstremt langsom!

Er der nogen der har erfaringer med hastigheds/performance problemer med woocommerce? 
Er der nogen der har været ude for noget lignende eller kan sætte en finger på hvad problemet kunne være?

Jeg har prøvet med noget WPsupercahce og serveren er heller ikke problemet.

Det er en side under udvikling, og jeg kan desværre ikke offentliggøre testsiden. Så det er bare lige et åbent spørgsmål om der skulle være nogen generelle problemer jeg ikke lige er opmærksom på.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

hvis siden er hostet på et billigt webhotel, så vil webshoppen køre langsomt, da der ligger mange sider på serveren. En server med færre sider (koster mere), er bedre til en webshop........måske problemet ligger her.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Min shop er også lavet på WordPress / WooCommerce og bliver hosted ved Unoeuro, Jeg oplever ingen problemer med hastigheden på min shop. Shoppen er en smule tung mht. enkelte billeder, men lå i de bedste 40% af alle testede sites. Så det synes jeg var godkendt.

Mvh. Michael Storm

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt ind over Niels' projekt, så det drejer sig altså mere om webhotellet end om WooCommerce. Jeg er med på at en overloadet server giver langsommere responstider, men ved faktuelt at andre sider, der ligger på samme server max belaster serveren med 1% når det er "værst". Der er med andre ord masser af kapacitet...

Michael har du gjort noget specielt eller har det bare fungeret på UnoEuro? Har du eventuelt mulighed for at dele et link til det website, hvor du har en WooCommerce installeret?

PFT.

Steen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)