Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startopmagasinet er GRATIS - Kan det bruges?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Alle
www.startopmagasinet.dk forbliver GRATIS. Kan det bruges?
Håber i vil give lidt feedback herinde

Hilsen
Ronni 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:06

Først og fremmest må det vel roses som initiativ i det hele taget. Om det rammer alle, er nok et spørgsmål. Der bliver let til lidt hurtig gennembladning hvis man ikke har så meget tid, og visse artikler vil jo så måske slet ikke sige en noget - selv om det er iværksætterhistorier, er de ikke voldsomt konkrete.

Jeg ser den med tilmed, og ved jeg er tilmed, men hitter ikke en login - hvilket vel heller ikke er nødvendigt når det er gratis

Alt har jo en pris, og gratis bliver det vel kun med reklamer eller reklamebaserede artikler - men som udgangspunkt tror jeg det er klogt nok at køre det gratis.

Som editor har man en fin balance at køre i forhold til læsernes kredit. Ex kan man tordne mod, at det offentlige ikke pumper penge i alle der vil starte for sig selv og giver fulde dagpenge fra dag 1 osv - og få en række tilhængere, men måske også se nogen der hopper af, fordi de som iværksættere har det svært nok, uden gratis iværksættere

Jeg synes det er godt at vove synspunkter - så det er bare at afgøre hvor i spektret man vil ligge - hvad man vover, og hvor interessant man tør/vil være. Det er lidt som hvor man lægger sig, ekstrabladet har sit publikum, børsen sit

held og lykke med det forsat

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:06

Hej Ronni,

Er super glad for at det er gratis, jeg ser altid frem til at det udkommer det giver en dejlig inspiration.

Mvh. Tina

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:39

Jeg synes det er godt at vove synspunkter - så det er bare at afgøre hvor i spektret man vil ligge - hvad man vover, og hvor interessant man tør/vil være. Det er lidt som hvor man lægger sig, ekstrabladet har sit publikum, børsen sit

Tak for det fine indlæg ;-)

Det kan jeg hurtigt svare på.
Det er læserne som bestemmer indhold. Så er man sikker på det er relevant indhold og at de dybdegående interviews med iværksætterne kan bruges.
Ingen gidder kun og læse om succes og om hvad man har opnået med sin virksomhed.
For at man kan få noget ud af det som iværksætter skal man klædes ordentlig og kunne læse om andres udfordringer og få gode fif og råd.

Artiklerne er lidt blandet med de fleste er målrettet iværksættere / alm. erhvervsdrivende og dermed rammer de største delen og kan bruges af de fleste.
Ideen med magasinet er at ramme så bredt som muligt indenfor iværksætteri / opstart af virksomhed.

Flere erhvervsskoler er også begyndt på at bruge Startopmagasinet som inspiration i deres undervinsning i innovative fag.
Vi kan også se at flere og flere studerende tilmelder sig. Det giver grobund for nye kommende iværksættere ,-) 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min læseoplevelse:
Jeg læser det når jeg får nyhedsbrevet. Jeg skimmer det, men jeg får aldrig rigtig dykket ned. Det er 1-2 historier der rigtig fænger, og alt i alt bruger jeg sjældent mere end 4-5 minutter på det.

Ellers et vanvittigt godt initiativ :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:15

Hej Lars
Sådan er det. Der er altid noget som fanger ens interese og man fordyber sig i imens andet går man hurtigt henover.
Dog har vi en gennemsnitlig læsnings tid på 15 minutter så nogen fordyber sig mere end andre. 

Dejligt at høre det kan bruges.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:50

Ronni Larsen:
Dog har vi en gennemsnitlig læsnings tid på 15 minutter så nogen fordyber sig mere end andre. 

Wink Dokumentation på det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)