Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker flere kunder - hvordan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  arbejdsindex.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at få solgt min hjemmeside,...altså få kunder ind på den.

Siden hedder www.arbejdsindex.dk Er der nogle der har gode forslag til at komme videre ??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32

Gratis "kunder" kommer fra google.dk, derfor er det vigtigt at gøre et fornuftigt stykke seo-arbejde på siden, så den indekserer godt på relevante keywords.

Nogle af de vigtige seo-ting:

- Hver side bør optimeres til et keyword.

- Duplicate content: din side svarer både med og uden www. foran. Dette bør rettes med 301 redirects.

- Gør brug af title-tag. En sælgende tekst der indholder det relevante keywords fra siden.

- Meta description: er teksten under title i googles søgeresultater. Dette bør være en sælgende tekst. Den har ikke indflydelse på din rank, men har stor betydning for antal besøgende.

- Gør brug af overskrifter med keyword, også til tekst afsnit. h1, h2, h3 etc.

- Skab indgående links, f.eks. fra blogs, forums m.m.

- integrer facebook, google og twitter.

- Brug google analytics til at spore dine besøgende.

---

Selv om der er nogle gode elementer i designet, så synes jeg siden virker meget gammeldags. Et flot webdesign kan sikkert også øge konverteringen.

---

Du kan også købe adwords annoncer og dermed få målrettet trafik til din hjemmeside, men det er spild af penge, hvis din hjemmeside ikke konverterer, så sæt sporing op med google analytics.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:28

Jeg har først og fremmest tilladt mig at rette din overskrift, da den slet ikke ramte dit indhold.

Men har du overvejet AdWords? Derigennem kan du have de første kunder i morgen. Hvis du vel og mærke gør det rigtigt, og kender din målgruppe.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 21. Nov 11
Fra  arbejdsindex.dk Skrevet kl. 11:50

Ja jeg har prøvet adwords.

Og lå som nummer 1,2 med det budget jeg brugte, men det blev ren underskudsforretning

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:55

arbejdsindex.dk:
lå som nummer 1,2 med det budget jeg brugte, men det blev ren underskudsforretning

Din høje placering er ikke en garanti for konvertering. Er du sikker på at det var de bedst konverterende søgeord, du rankede højest på?

Jeg har endnu ikke hørt om en virksomhed, der med den rette håndtering af AdWords, ligefrem har mistet penge på deres investering.

Venligst

Brian Phillip

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du lider af kritisk masse-problemet. Når ikke du i forvejen har et solidt udgangspunkt i form af et community, eksisterende kundebase eller lignende, bør du overveje at skifte forretningsmodel, så du tilbyder din service gratis og så kan du lave supplerende betalingsydelser senere. Og selv med den model kan du alligevel få brug for en vidtrækkende pressemeddelelse eller viral kampagne til at sparke det i gang.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:28

Når du bruger Adwords - ja også i andre henseender - er det bare utrolig vigtigt at du har styr på dit mål og at det er klart og tydeligt hvad dette mål er på din landingsside, så de besøgende har så nemt som muligt ved at gennemføre dette mål. 

I dit tilfælde har du 2 forskellige målgrupper, dem der leder efter en freelancer og dem som er freelancere. Dvs dét i sig selv bør give dig 2 forskellige landingssider med en klar og tydelig CTA. 

Der er dog en anden ting som er lidt besværligt i din situation og det er den her med hønen og ægget. Du vil gerne have en masse freelancere, men du vil også gerne have en masse projekter. De skal begge kunne se at der sker noget aktivitet på siden for at de gider bruge tid på at oprette brugere og kontis, så jeg ville koncentrere mig først og fremmest om fx at få oprettet en masse freelancere. Dette kunne du evt. gøre manuelt ved at finde nogle som i forvejen er listet andre steder under samme kategorier og så kontakte dem og høre om du må oprette dem på din side også. Når dette er gjort kan du så begynde at linke til fx en oversigt over telemarketingsfirmaer med dine Adwords annoncer, dette vil alt andet lige begynde at få folk til at oprette brugere og lignende, for at se de fulde oplysninger :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Jeg forsgøte at kaste mig ud i en tilmelding som virksomhed / udbyder af opgaver. Jeg synes, din formular er meget lang og indeholder mange obligatoriske felter. Er det nødvendigt at have CVR-nummer med?

Derudover kan jeg godt følge kritisk masse-argumentet. Hvorfor skal jeg vælge din platform, når jeg kan nå flere aktive brugere fx på Amino?

Tilmeldt 21. Nov 11
Fra  arbejdsindex.dk Skrevet kl. 18:52

CVR nummeret er nødvendigt da der er ren B2B, og derved afholder private.

Gruden til at du skal opslå på netop min side, er at vi sidde p.t. 3 phonere og matcher netop din forspørgsel.

Vi oplever i stigende grad at lidt større firmaer hilser det velkommen at vi finder få kvalificerede match, fremfor at de bliver bombaderet med ansøgninger. og derved sparer tid

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)