Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæææælp.... Hvordan finder jeg leverandører?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... Smile

Jeg har nu i en længere periode ledt efter nogle solide og gode leverandører man kan få fat på? Når jeg søger via google kommer der dårlig nok intet frem? Leverandørerne skal være til babytøj og til smykker (guld)??

Håber i vil hjælpe mig lidt på vej.. 

De bedste hilsener 

Goldenking

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:25

Messer til de relevante varegrupper var en mulighed.

Ellers må du lave nogle bedre søgninger på google :) Hvad søger du på?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 11:35

Det kan umuligt være svært at finde! Og google burde du altså sagtens kunne finde noget på, hvad søger du efter?? :)

Jeg fandt mine leverandører ved selv at opsøge en producent af det jeg skulle bruge, i mit tilfælde bælter, og så fik jeg arrangeret en møde med direktøren for virksomheden, som viste mig hans virksomhed, produktionen og det hele, og nu har jeg en leverandør... Et større problem kan være at finde dem i udlandet da det kræver en lidt større "research-indsats", men hvis du ved hvad du leder efter så burde det være nemt! :D

Men lad mig lige hører hvad du har søgt på google!

Hilsen Kasper Skovby 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 12:29

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:41

Jeg har søgt på leverandør til babytøj så kommer der epages.dk op.. Jeg skal have babytøj syet i bestemt kvalitet og i det andet tilfælde er det smykker som skal være guldbelagt? 

Hvordan kunne man søge det? 

Jeg skriver leverandør af smykker eller babytøj? De skal producere varerne jeg har mit eget design? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:47

Har du forsøgt at søge med engelske eller tyske termer? Det er sandt at søger du kun på dansk, så kan de være svære at finde, men ikke umulige - du skal bare prøve lidt forskellige.

Mine erfaringer er gode ved at finde diverse messer indenfor produktområderne og derigennem finde leverandørerne. Søgte du eksempelvis indenfor brugskunst m.v., så var hjemmesiden til Formland messen et rigtig godt udgangspunkt. Søger du indenfor tøj, er hjemmesiden til designmessen CIFF et godt udgangspunkt. Søger du udenlandske leverandører, er chancerne endnu større, særligt i Tyskland og UK. På sådanne sider står praktisk talt alle deltagende virksomheder nævnt med hjemmeside osv, og så har du let adgang til dem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)