Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere

Jeg har i den seneste tid gerne ville afprøve kræfter med at starte min egen webshop. Jeg har nu fået kontakt til et par mulige leverandører, som virker troværdige og kvalitetsorienteret. Problemet i det hele er at jeg ikke har videre erfaring med oprettelse af webshops og derfor kunne jeg godt tænke mig nogle råd omkring, hvilke muligheder der er for at købe færdige webshops/oprette et selv med et brugervenligt værktøj og hvilket sted det kan være godt at oprette sin hjemmeside.

vh.
Johan Aagaard

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 09:38

Hej Johan,

Jeg bruger SmartWeb, da det passer godt til mit brug og hvad jeg kan og ikke kan.

Du kan oprette en demo-konto og prøve det af (det kan du i øvrigt de fleste steder)

Du har oprettet cvr. nr. osv? Hvad vil du sælge?

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 6. May 13
Skrevet kl. 09:54

Hej 3daysale

Okay tusind tak, det vil jeg prøve at kigge nærmere på så!
Jeg har endnu ikke oprettet et cvr nr. men det er helt klart også noget af det næste jeg skal gøre. Jeg vil primært basere mit salg på niche produkter, som ikke er set i Danmark endnu indenfor basketball :)

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 09:56

Det lyder spændende. Held og lykke med det :)

Cvr. nr. er også det mindste problem at oprette, så det haster nok ikke så meget for dig. 

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:10

Hej Johan

Jeg selv driver sammen med min kæreste www.gallashoppen.dk hvor vi forhandler gallakjoler, festkjoler, og den slags. Den er lavet i shopify som jeg personligt synes er et fantastisk system. Hvis man gerne vil starte billigt og let. Der kan være nogle begrænsninger hvis du har en meget specielt webshop men for 90% af alle webshops vil jeg mene dette er en fantastisk platform.

Specielt hvis du lære dig selv en lille bittesmule html og css så kan du rette alt i shoppen super let.

P.S hvis pengene er små vil jeg mene at man som webshop ejer under alleomstændigheder skal kunne noget basalt html/css.

Tilmeldt 6. May 13
Skrevet kl. 10:29

Hej Milkwood

Tak for din besvarelse!
Jeg er som sagt kun 18 år, og har derfor ikke det store rådighedsbeløb at gøre godt med, så shopify lyder i hvert fald som en meget attraktiv løsning for mig, da jeg har en smule erfaring med html. Dog vil jeg foretrække det meste af arbejdet er gjort for mig i forvejen :)

vh.
Johan Aagaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Jeg vil anbefale dig at vælge en Magento løsning, så får du en god og professionel shop fra start.

Et billigt men godt webhotel er: www.webhosting.dk, som kun koster 1 kr. første år.

Brug de sparede penge på et flot theme fra themeforest: themeforest.net/category/ecommerce/magento 

Betalingsløsningen kan være dyr, så mange starter med PayPal eller ewire: www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light.aspx 

----

Der er mange her på amino, der bruger Magento, så der er mange at spørge om hjælp. Der ud over er løsningen flytbar, hvis du skulle blive utilfreds med webhotellet.

Der er installationsvejledning med til et theme fra themeforest, så du burde kunne komme igang uden det store besvær.

----

Alternativt kan jeg levere samme løsning med telefonsupport, mit eget webhotel, og teknisk seo til 4.999 kr. inkl. moms

Hvis du vælger gør det selv løsningen, og kører fast, er du velkommen til at ringe og købe en times hjælp.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:07

Nu skriver du at du ikke har så meget erfaring med oprettelse af webshops og derfor vil jeg rådgive dig til at vælge en standard webshop, frem for open source.

Hvis du f.eks. vælger SmartWeb, får du gratis dansk support, danske manualer og danske videoer der trin for trin viser dig, hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (det der hed PBS engang) koster 139 Kr. pr. mdr. En Opstarts webshop hos SmartWeb koster 299 kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr eller licens. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen og jeg vil sige at det er et ret sikker og nemt valg. Smartweb kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement. Penge jeg vil mene der er godt givet ud. 

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet:http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside http://www.smartweb.dk/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)