Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på koncept/design/seo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

For nyligt lagde vi vores firma på facebook og fortalte dem vi kendte om vores nye firma og hjemmeside..

Vi har lavet en hjemmeside, hvor vi vil samle alle håndværkere som er medlem af en garantiordning (Byg Garanti, DS garanti, TekniQ osv) . Der er ca. 10 forskellige garantiordninger fordelt på forskellige fagområder, og alle kender Byg Garanti, men er langt fra den eneste 😊

Pt skal man ind på de enkelte garantiordningers hjemmeside for at finde deres medlemmer afhængig af fagtype. Vi samler alle på tværs af garantiordninger og fagområde til én hjemmeside.. Derudover er søgningen opdelt i områder på et Danmarkskort så man ikke søger pr postnummer.

Lige nu har vi alle medlemmer fra DS garanti (vvs, blikkenslager og smedie) samt alle fra Byg Garanti (tømrer, murer, malere mv) i alt ca. 7000 garantimedlemmer . Vi kommer selvfølgelig til at ha medlemmer fra de øvrige garantiordninger snarest..

Alle ligger på siden gratis med de nødvendige oplysninger, men skal man have logo, firmabeskrivelse osv koster det et beløb pr år, og så ryger man så til tops i det område og ens fagområde.. ( det er så det vi kan tjene lidt på)

Vi har fået lavet hjemmesidens skabelon,Danmarkskort og søgefunktion løbene når vi har sparet op, da vi ikke selv er nogle it eksperter. Vi har så selv lavet de par sider som er der, som fx forside, artikel, og skabelonen til at indhente tilbud fra håndværkerne, udfra hvad man kan lære via Google osv 😊

Vi vil meget gerne høre fra nogle af jer herinde, hvad i synes om konceptet, designet, brugervenlighed, SEO ( har vi selv prøvet at lave 😁) ??? Vi har fået nogle stykker til at lave en VIP profil men det er noget op ad bakke, for vi håndværkere er skeptiske 😊 har i nogle ideer til hvordan vi kan sælge dette produkt udover at vi snart kommer i en af garantiordningers nyhedsbrev? Skal vi bare blive ved at køre ud til firmaerne? Kan man bruge adwords til at sælge VIP profiler??

Vi prøver at få brugerne til at kende os via FB. Andre metoder??

Håber i vil hjælpe 😊

Hjemmesiden er http://findvirksomhed.dk

Mvh

Mads

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 10:20

Hej Mads.

Nu har jeg forsøgt at finde forskellige firmaer i Østjylland, for at se hvordan det fungerer og vil kommentere herpå.

Når jeg markerer et område på kortet, så har jeg gerne en forestilling om at det enten er Østjylland eller Midtjylland jeg klikker på - og derfor er postnumrene ved hoover egentlig ret irriterende. I stedet ville jeg blot skrive "Østjylland" og så evt. uddybe hvilke postnumre der er tale om (på en mere overskuelig måde, hvor postnumrene står under hinanden og navnene ligeledes).

Markerer jeg tilgengæld flere fagområder, går der noget helt galt i søgningen og jeg ender med at få én af de markerede fagområder fremfor alle de markerede. Hvis det er meningen man kun kunne søge på ét fagområde af gangen, skal I gøre brug af en såkaldt "Radio-button".

Som et tiltag ville jeg ønske at kunne markere flere områder, for at se hvad der ligger i nærheden - uden at skulle lave flere søgninger.
Derved kan de enkelte områder være delt op i teksten under for overskuelighedssskyld. Det samme bør de forskellige fagområder være, såfremt man har mulighed for at markere flere ad gangen :-)

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 10:34

Hej Casper

Mange tak fordi du har taget dig tid til at se på vores hjemmeside ! :)

Med hensyn til det med at markere flere fagområder, er det faktisk netop det vi har til hensigt! Hvis man fx skal bruge en tømrer, murer og en elektrikker (helst samme firma), så er det meningen at de firmaer som passer bedst til kriterierne, vil komme øverst. Har selv lige prøvet, og jeg kan godt se at der er noget galt med rankingen, så det skal vi lige ha ordnet. - Mange tak for at gøre opmærksom på dette :)

Angående det med du bliver irriteret over det med alle postnumre osv.: Kan kun give dig ret, det er også meget voldsomt der ved østjylland :) God idé at få skrevet lidt overordnet ud for hvert område!! 

Igen mange tak for feedbacken Casper! det er første gang vi får det fra andre udefra :)

Mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)