Hej Aminoer |
Hej Mads.
Nu har jeg forsøgt at finde forskellige firmaer i Østjylland, for at se hvordan det fungerer og vil kommentere herpå.
Når jeg markerer et område på kortet, så har jeg gerne en forestilling om at det enten er Østjylland eller Midtjylland jeg klikker på - og derfor er postnumrene ved hoover egentlig ret irriterende. I stedet ville jeg blot skrive "Østjylland" og så evt. uddybe hvilke postnumre der er tale om (på en mere overskuelig måde, hvor postnumrene står under hinanden og navnene ligeledes).
Markerer jeg tilgengæld flere fagområder, går der noget helt galt i søgningen og jeg ender med at få én af de markerede fagområder fremfor alle de markerede. Hvis det er meningen man kun kunne søge på ét fagområde af gangen, skal I gøre brug af en såkaldt "Radio-button".
Som et tiltag ville jeg ønske at kunne markere flere områder, for at se hvad der ligger i nærheden - uden at skulle lave flere søgninger.
Derved kan de enkelte områder være delt op i teksten under for overskuelighedssskyld. Det samme bør de forskellige fagområder være, såfremt man har mulighed for at markere flere ad gangen :-)