Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Fashion webshop for Brasaimara

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har lige fået fixet en ny fashion webshop for min og min makkers nye online-biks. Vi er så heldige at have fået en fed kontrakt i hus med Brasaimara  i Italien og står nu for det nordiske e-handel af modemærket.

Vi har endnu ikke fået lavet en mobil version, så jer med tablets og mobiler behøver ikke sige en hel masse. Vi er klar over det!

Webshoppen ligger på www.brasaimara.dk. Hvad synes I?

Allerede nu har vi planer om en zoom-funktion på produktbilleder, samt udvidelser af produktbeskrivelser. Vi skal have alting godkendt af Italien, så der er lidt Skype korrespondance vi bliver nødt til at vente på...

Hilsner Lasse Planitzer

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 00:27

Rigtig flot side :) Jeg kan godt lide den horisontale scrolling, men det irriterer mig lidt, at jeg skal finpudse hvad jeg kan se ved at trække i jeres scrollbar. Det ville være nemmere hvis i fik lavet det så, man springer fra produkt til produkt, istedet for, som nu, hvor man scroller med musen og ender op med halvdelen af to produkter.

- Jeppe

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:56

Hej Lasse,

Flot alternativ design. Det er cool at se at i har valgt at gå andre veje end alle "de fleste" andre. Dog synes jeg at din shop virker lidt tung at danse med? Virker lidt resource-tung? Kan være billederne der fylder mere end hvad godt er.

- Thomas L.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 20:13

Mange tak for feedback!

Ja når man sidder med en 90 mbit forbindelse, mærker man ikke rigtig hvor krævende sitet er. Jeg håbede blot på det kunne lade sig gøre at lave det med en god stak store baggrundsbilleder. Det er nu reduceret fra 9 til blot 3. Det har hjulpet en del. Selv hos mig.

Den sliderfunktion med en "glue-funktion" er lige nøjagtig det jeg også har på listen. Det irriterer også mig selv, så jeg bruger pr. automatik det lille galleri til at skifte med. Dog er det kun en brugbar "løsning" for mig selv... Så det skal selvfølgelig fixes.

Jeg har lige brugt en dag på en mobilvenlig udgave af webshoppen. Den skal også finpudses, men nu virker det da også her. Næste vigtige skridt er at få forhandlet priserne ned så vi kan skabe et fornuftigt salg...! :)

Hilsner Lasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)