Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny computer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny på amino.dk, og jeg kan se, at der gives mange gode råd. Måske der også er nogle, der vil tage sig tid til at vejlede mig i forbindelse med køb af stationær computer, også gerne evt. tilbud.

Jeg arbejder med Wordtekster på mere end 100.000 ord og mp3- og wma-lydfiler på 400-900 MB via Express Scribe samt Excelark, Outlook og søgning på internet, det meste samtidig, men ingen gaming. Grafikkortet skal kunne fodre 2-3 skærme via DVI-porte, og harddisken skal være på mindst 1 TB, USB 3.0. Processoren skal altså kunne multitaske uden for meget forsinkelse.

Da jeg udveksler dokumenter med mange modtagere, kommer jeg vel ikke uden om W8 som præinstalleret styresystem og MS Officepakken 2013, men det skal ikke være OEM-udgaven, for den 'lever og dør med maskinen', som en venlig medarbejder hos MS fortalte mig. Dvs. at hvis maskinen bliver stjålet eller går ned, så skal jeg købe en ny Officepakke. 

Mvh.

Finnski 

 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej finnski,

Jeg ville vælge Office 365 i stedet... der får du SharePoint og Exchange med, det koster lige under 100 kr. om måneden. Den kan du også installere på op til 5 computere.

Kan se hvad jeg kan finde frem til dig af computere i løbet af imorgen, hvis du er interesseret

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som processor ville jeg mene en intel i5 eller endnu bedre en i7 er et godt bud :)

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil også anbefale dig en I7... Så er du sikker på det hele kan køre samtidig!

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Finski, hvor meget er du villig til at kaste efter din ny computer?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit svar. Jeg har også overvejet abonnementsordningen, men for det første har jeg ikke brug for mere end 1 licens, og for det andet vil en pakke (med Outlook), der kan flyttes, koste lidt over 2.000 kr., og det bliver ca. det halve set over f.eks. 5 år forhold til Office 365.

Jeg siger tak, hvis du vil foreslå nogle computere, der opfylder mine krav.

Mvh.

Finnski

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tak for dit input.

Mvh.

Finnski

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daltoni

Tak for din anbefaling.

Mvh

Finnski

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Det er et meget fornuftigt spørgsmål, men jeg har med vilje ikke antydet nogen pris, for det afgørende er ydeevnen af de forskellige komponenter, og så må jeg foretage en afvejning af pris kontra det, jeg gerne vil have. Så der er altså ikke noget maksimum.

Mvh

Finnski

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)