Mig og en kammerat har startet et lille web-bureau sammen ved siden af studiet.
Vi har oplevet en stor efterspørgsel og kan næsten ikke følge med.
Så har jeg gået lidt med tanken om, at outsource nogle af vores arbejdsopgaver. Efter at have læst om folk i USA der har haft god succes med dette - vil jeg hører om nogle af jer har erfaringer med dette?
Så har jeg gået lidt med tanken om, at outsource nogle af vores arbejdsopgaver. Efter at have læst om folk i USA der har haft god succes med dette - vil jeg hører om nogle af jer har erfaringer med dette?
I WebCoders har vi masser af erfaring, og har fastansat dem vi i starten brugte som freelancere. Det er svært at finde de rigtige, som kan det de siger de kan, men når man finder dem, er det alt det hele værd. Fordelen ved at fastansætte de bedste man finder er at man derved 100 % prioriterer deres tid, og at man sammen kan udvikle sig og blive bedre og bedre, og ikke mindst lære hinanden at kende rigtigt godt.
Når man outsourcer skal man overveje hvilke lande, og dermed tidszoner man outsourcer til. Jeg foretrækker personligt at det er en tidszone der ligger tæt på Danmark, så man har hele arbejdsdagen sammen, og ikke altid er en dag bagud, hvis kunder f.eks. har hasteopgaver.