andet end at det er en tekst som skal få brugeren til at klikke sig ind på siden.
... og da du har brug for flere besøgende, så er det da et meget godt sted at starte - altså at få flere til at klikke sig ind på siden.
Ja, er jeg klar over - det har da også helt klart topprioritet på relevante søgeord, men hvor mange søger lige på "Boldshop.dk" på google medmindre de kender siden i forvejen? Og hvis de kender den i forvejen er de jo bedøvende ligeglade med metadescription.
Men som tidligere nævnt, selvfølgelig skal det da laves ordentligt, det har bare ikke haft den allerhøjeste prioritet da metadescription til produkter imo var vigtigere.
Jeg har ikke umiddelbart overvejet ewire, vil lige teste det her paymill ud i en periode - og så kan jeg kigge på ewire efterfølgende, ellers kan min host også tilbyde mig Epay til en yderst favorabel pris, men det kan jo ikke betalese hvis der ingen konvertering er i forvejen :)
Til eftertanke så kommer cirka 5% af mine salg gennem paypal. Sætter man det meget firkantet op, og forudsat tallene matcher din niche, så mister du 95 salg for hver 5. Salg du har gennnem paypal :)
Mvh. Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Til eftertanke så kommer cirka 5% af mine salg gennem paypal. Sætter man det meget firkantet op, og forudsat tallene matcher din niche, så mister du 95 salg for hver 5. Salg du har gennnem paypal :)
Mvh. Lars Thomsen
Hej Lars.
Som sagt ved jeg godt at paypal er en elendig løsning, i hvert fald til denne form for produkter - hvorfor jeg også er i gang med at få paymill implementeret på siden. Men da jeg på nuværende tidspunkt har 0 salg, må det altså også være 0 salg jeg mister (i teorien) - der vil selvfølgelig være en del salg som jeg mister, men tror ikke det kan opveje prisen for et ordentligt betalingssystem på nuværende tidspunkt.