Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du til kunstige blomster og planter ? - " I have a Dream "

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos,

Nu er jeg ikke særlig god til at skrive lange romaner, så jeg går direkte til sagen.

Og sagen er den, jeg overvejer sælge Kunstige blomster, planter og er i den forbindelse er jeg ved at undersøge hvad folk synes om dem og om min ide.

Kender i nogen som sælger dem i forvejen...Hvordan er efterspørgelsen ?

Vil Du helst købe kunstige blomster som holder "næsten evigt" eller "rigtige" blomster, som dør efter 2 uger ?

Har nogle guldkorn om emnet eller holdning, så kom med det :)

Tak på forhånden!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Well..de kan da bruges. 

"Jeg giver dig denne blomst, og når den visner, slutter min kærlighed til dig... Men rolig nu, den er kun af plastic"

Ærlig talt så tror jeg ikke at der er så stor en efterspørgsel efter plasticblomster. Der er nogle ulemper ved det.

• De føles ikke så realistiske igen
  • De dufter ikke
osv. Jeg tror ærlig talt ikke at der er så stor forespørgsel efter plastic blomster, men det er bare min mening. :) 
Tilmeldt 6. May 13
Skrevet kl. 13:01

Tak for din mening ..flere

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:09

Selvfølgelig er der et marked for kunstige blomster, selv Netto har ind i mellem silkeblomster på tilbud. Det nok ikke sådan nogle, man skal tage med til kæresten, men jeg bruger da silkeblomster i min butik. Det er meget lettere end 'ægte' blomster, silkeblomsterne skal ikke vandes, og de går ikke ud.

Vær opmærksom på, at kunstige blomster fås i mange forskellige kvaliteter - jeg bruger som nævnt silkeblomster, og de kan være meget naturtro. Men det er rigtigt, at de ikke dufter, så jeg ville aldrig købe fx hyacinter, de er jo netop kendetegnet ved en kraftig duft. Men orkidéer er rigtig gode - de kan se utrolig ægte ud - og her er der jo ikke en duft.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 6. May 13
Skrevet kl. 13:19

Der findes også kunstige blomster med duft.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:31

De silkeblomster man kan købe især efter 2012 er hammer svære at se at de ikke er ægte. Og jeg oplever en stigning i efterspørgslen, især blandt ældre mennesker. De forbedrer måske ikke ligefrem indeklimaet, hvis du sætter dem på et kontor. Men de kan bestemt være kønne og skabe en god stemning.

Dem der typisk er rift om koster hos mig omkring 200,- pr. stk. i almindelig marguerit-størrelse.

Held og lykke med dit projekt!

Lars

Fra Kalundborg
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flower Factory Danmark Skrevet kl. 16:03
Tilmeldt 6. May 13
Skrevet kl. 20:36
Ok