Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing? Nogen Oplevelser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skriver til jer fordi jeg har 2 gange benyttet mig af telemarketing bureauer, og har uden held fået noget salg.

Hos den ene fik jeg booket mine møder, men da jeg tog ud til de forskellige møder, ville de ikke betale mere end 100-110 kr. i timen!

Så vi sagde nej tak til de fleste. 

Men jeg vil gerne prøve lige en gang mere, men vil gerne hører om det overhovedet kan betale sig.

Det er et vikarbureau vi ejer som primært beskæftiger sig med:

-Transport

-Rengøring

Tak på Forhånd

SS

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:18

Onduy:

Hos den ene fik jeg booket mine møder, men da jeg tog ud til de forskellige møder, ville de ikke betale mere end 100-110 kr. i timen!

Så vi sagde nej tak til de fleste. 

Men jeg vil gerne prøve lige en gang mere, men vil gerne hører om det overhovedet kan betale sig.

Spørgsmålet kan vel også være, om jeres egen præsentation hos kunden kunne blive skarpere, så kunden kan forstå, hvorfor I er mere værd end 110 kr. i timen? 

Rigtig mange vikarbureauer ligger på en timepris omkring 110 kr. - så hvis I er dyrere, så skal I jo kunne argumentere for, hvorfor man skal betale mere hos jer. 

Men det kunne måske lyde som om, at opgaven til bureauet ikke har været klart defineret? Hvis det primære fokus har været at booke så mange møder som muligt, så vil de jo som udgangspunkt undlade at tale pris i forbindelse med booking af mødet. 

Men hvis timeprisen er vigtig for jer, så kunne I jo overveje at gøre den til en del af tele-manus.

Det vil så betyde færre møder, men sandsynligvis vil de møder der bliver booket, være mere kvalificerede. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Mar 13
Skrevet kl. 10:46

Hej Allan,

Tak for dit svar, hvis kunder betaler 110 kr til virksomheden, hvor meget skal virksomheden betale sine medarbejdere? :)

Det bliver direkte sort arbejde.

Det er det jeg havde i tankerne, at vi skulle snakke om pris inden vi tog ud til møderne, så vi på forhånd er klar og kan sige nej tak med det samme hvis prisen er for lav.

Hvis vi snakker om opvaskere til restauranter/Catering virksomheder. Hvad kan jeg tilbyde dem ekstra fremfor deres nuværende partner?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:09

Onduy:
Tak for dit svar, hvis kunder betaler 110 kr til virksomheden, hvor meget skal virksomheden betale sine medarbejdere?

Jeg læste blot din udtalelse omkring pris, som at kunderne ville give mindre end du havde kalkuleret med. 

Og i så fald er der jo så kun to veje at gå: Finde ud af, hvordan du kan minimere omkostninger, så du kan leve med en lavere pris, eller gøre det klart for kunderne hvorfor det er værd at betale mere hos dig. 

Onduy:
Hvis vi snakker om opvaskere til restauranter/Catering virksomheder. Hvad kan jeg tilbyde dem ekstra fremfor deres nuværende partner?

Jeg kunne forestille mig, at det var et spørgsmål du også selv bliver stillet af kunderne engang imellem, så du har forhåbentlig selv et svar på dette?

Ellers bliver det i hvert fald svært at overbevise kunderne om, at de skal handle hos dig, hvis du ikke selv ved, hvad forskel der er på dig og konkurrenterne. 

Nu kender jeg ikke din branche særlig godt, men jeg kunne forestille mig, at ting der kan være vigtige for kunden kan være parametre som: mødestabilitet (er det loyale/engagerede vikarer), geografi (står der vikarer til rådighed i lokalområdet), hastighed, (hvor hurtigt kan man få fat i en afløser), service (hvordan får man fat i jer, hvordan er procedurerne omkring ansættelse, afregning m.m.) - "produktet", (har vikarerne erfaring, kan de bruges til andre opgaver) og der er garanteret flere parametre der spiller ind. 

Hvis du ikke ved, om disse parametre er vigtige for dine kunder, eller om de har andre parametre - så vil jeg foreslå at du tager fat i et par potentielle kunder og spørger direkte om de vil hjælpe dig med at besvare et spørgsmål omkring din service.

Og dit spørgsmål kunne så lyde: hvilke parametre, ud over prisen, er vigtige når I skal vælge leverandør inden for XXXX. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Mar 13
Skrevet kl. 12:16

Hej Igen,

Tak for din hjælp, den hjælper mig meget med at arbejde videre. :)

Er ikke blevet spurgt af mine kunder om hvad jeg kan udover de andre, men det er de ting jeg gerne vil nævne overfor dem uden de spørg, at jeg tilbyder det her fremfor jeres nuværende.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:19

Hej

Faldt lige over dit indlæg og vil i den forbindelse anbefale Mathias og hans drenge i Coma Group

De har fornuftige priser og yder et godt stykke håndværk

For kontaktdata m.m - se www.coma-group.dk God aften

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)