Hej Aminoer, Jeg skriver til jer fordi jeg har 2 gange benyttet mig af telemarketing bureauer, og har uden held fået noget salg. Hos den ene fik jeg booket mine møder, men da jeg tog ud til de forskellige møder, ville de ikke betale mere end 100-110 kr. i timen! Så vi sagde nej tak til de fleste. Men jeg vil gerne prøve lige en gang mere, men vil gerne hører om det overhovedet kan betale sig. Det er et vikarbureau vi ejer som primært beskæftiger sig med: -Transport -Rengøring Tak på Forhånd SS |
Onduy:Hos den ene fik jeg booket mine møder, men da jeg tog ud til de forskellige møder, ville de ikke betale mere end 100-110 kr. i timen!
Så vi sagde nej tak til de fleste.
Men jeg vil gerne prøve lige en gang mere, men vil gerne hører om det overhovedet kan betale sig.
Spørgsmålet kan vel også være, om jeres egen præsentation hos kunden kunne blive skarpere, så kunden kan forstå, hvorfor I er mere værd end 110 kr. i timen?
Rigtig mange vikarbureauer ligger på en timepris omkring 110 kr. - så hvis I er dyrere, så skal I jo kunne argumentere for, hvorfor man skal betale mere hos jer.
Men det kunne måske lyde som om, at opgaven til bureauet ikke har været klart defineret? Hvis det primære fokus har været at booke så mange møder som muligt, så vil de jo som udgangspunkt undlade at tale pris i forbindelse med booking af mødet.
Men hvis timeprisen er vigtig for jer, så kunne I jo overveje at gøre den til en del af tele-manus.
Det vil så betyde færre møder, men sandsynligvis vil de møder der bliver booket, være mere kvalificerede.