Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtigt er SEO egentligt for en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle Amino'er,

Som overskriften siger, hvor vigtigt er SEO egentligt for en hjemmeside?

Jeg vil egentligt ikke have svar på spørgsmålet, da jeg ved at det er vigtigt, men det fanger din opmærksomhed!

Jeg har været medlem på Amino i mindre end et år, og har oplevet hulens masse ting! Både gode og dårlige - Men det er jo sådan livet er.

En ting jeg endnu ikke har forstået er hvorfor SEO er så vigtigt, hvis man alligevel ikke bruger Google til at søge sine spørgsmål på, og hvad mener jeg med det?

Gang på gang kommer der de samme spørgsmål om Wordpress, hvordan man gør dit, og hvordan man gør dat, spørgsmål vi har set mange mange gange på Amino.
Der er utrolig mange ting som folk herinde spørger om, og du kan finde svaret så simpelt ved at tage dit spørgsmål, omskrive det til engelsk, og fjerne alle unødvendlige ord, oftest vil svaret være der inden for de første 2 sider!

Jeg ved ikke om det er dovenskab, eller hvad det er, der gør at man egentligt ikke lige prøver selv at søge på google (eller bruge søgefunktionen på amino), for at se hurtigt om ens svar egentligt findes, fordi chancen for det gør er rimelig stor hvis det er mere eller mindre generelt spørgsmål i stiller.

Så hvorfor søgemaskine optimere hvis man alligevel bare går til et forum for at spørge, uden selv at prøve? Er det det iværksætteri ender ud i? At man er for doven til at søge information, og bare spørger andre, fordi man ikke selv vil bruge 5-10 minutter?

Jeg har lovet mig selv at være optimist og ikke brokke mig hele weekenden, jeg holdte det! Men nu er det mandag Big Smile

Hav en fantastisk dag, og prøv Google eller Amino søgefunktionen! De virker faktisk! Wink 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 08:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucas,

Jeg må indrømme at jeg kan tage mig selv i at tænke lige sådan, men faktum er jo, at hvis ikke folk spurgte og fik svar, ville der ikke være noget for os andre at google. Hvis man har et mere abstrakt problem, er det jo sjældent det første resultat indeholder tilstrækkeligt fyldestgørende besvarelser.

Nogle gange skal folk bare mindes om muligheden og så hører man aldrig fra dem igen, andre gange kan der gemme sig en indikator på, hvor langt vedkommende når med sit projekt. Men fred være med det... Cool

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:30

Jakob Søndergård:

Hej Lucas,

Jeg må indrømme at jeg kan tage mig selv i at tænke lige sådan, men faktum er jo, at hvis ikke folk spurgte og fik svar, ville der ikke være noget for os andre at google. 

Det er rigtigt, at hvis folk ikke spørger, at så ville vi ikke kunne google os til det, man det jeg hentyder til er alle de spørgsmål som er besvaret mange gange! :) - Et lille eksempel, kan være hvordan man får google analytics på sin wordpress side Big Smile

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:57

Hej Lucas

Jeg tror at "newbies" glemmer at de kan bruge søgemaskinen til jeres spørgsmål, og nogen gange vil bare gerne have et direkte svar, fra deres medmennesker.

btw. har du søgt på Google; "Why is SEO so important?" Wink

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:59

Internexus:

Hej Lucas

Jeg tror at "newbies" glemmer at de kan bruge søgemaskinen til jeres spørgsmål, og nogen gange vil bare gerne have et direkte svar, fra deres medmennesker.

btw. har du søgt på Google; "Why is SEO so important?" Wink

Ja det har jeg faktisk :P Som jeg også skrev, var det ikke det jeg ville have svar på, kun for at få folks opmærksomhed :P

Men altså, man kan da ikke være 'newbie' og ikke søge på google? Folk må da vide den eksistere!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis nu Amino var rigtigt smarte, så lavede de en funktion, så når folk var igang med at indtaste deres spørgsmål, så ville der kommer en "FAQ" liste med samme søgeord, hvor der står "FAQ - Har du læst:" ... Håber det var forståeligt nok..

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:55

Hvor mange posts vil det være tilbage herinde hvis man havde en 60sekunders google regel

5% ? Et dødt forum er heller ikke attraktivt

google post giver folk en mulighed for at vise hvor flinke de er og svare relevant og høfligt

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:56

Ja tak! Præcist som Mobilsiden.dk har.

Find de bedste apps her!

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:26

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:28

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)