Hej alle Amino'er, Som overskriften siger, hvor vigtigt er SEO egentligt for en hjemmeside? Jeg vil egentligt ikke have svar på spørgsmålet, da jeg ved at det er vigtigt, men det fanger din opmærksomhed! Jeg har været medlem på Amino i mindre end et år, og har oplevet hulens masse ting! Både gode og dårlige - Men det er jo sådan livet er. En ting jeg endnu ikke har forstået er hvorfor SEO er så vigtigt, hvis man alligevel ikke bruger Google til at søge sine spørgsmål på, og hvad mener jeg med det? Gang på gang kommer der de samme spørgsmål om Wordpress, hvordan man gør dit, og hvordan man gør dat, spørgsmål vi har set mange mange gange på Amino. Jeg ved ikke om det er dovenskab, eller hvad det er, der gør at man egentligt ikke lige prøver selv at søge på google (eller bruge søgefunktionen på amino), for at se hurtigt om ens svar egentligt findes, fordi chancen for det gør er rimelig stor hvis det er mere eller mindre generelt spørgsmål i stiller. Så hvorfor søgemaskine optimere hvis man alligevel bare går til et forum for at spørge, uden selv at prøve? Er det det iværksætteri ender ud i? At man er for doven til at søge information, og bare spørger andre, fordi man ikke selv vil bruge 5-10 minutter? Jeg har lovet mig selv at være optimist og ikke brokke mig hele weekenden, jeg holdte det! Men nu er det mandag Hav en fantastisk dag, og prøv Google eller Amino søgefunktionen! De virker faktisk! |
Hej Lucas,
Jeg må indrømme at jeg kan tage mig selv i at tænke lige sådan, men faktum er jo, at hvis ikke folk spurgte og fik svar, ville der ikke være noget for os andre at google. Hvis man har et mere abstrakt problem, er det jo sjældent det første resultat indeholder tilstrækkeligt fyldestgørende besvarelser.
Nogle gange skal folk bare mindes om muligheden og så hører man aldrig fra dem igen, andre gange kan der gemme sig en indikator på, hvor langt vedkommende når med sit projekt. Men fred være med det...