Hej jeg er ved at lave min hjemmeside færdig. Men ønsker altid at det jeg laver bliver bedre. |
Ingen feedback??? Øv øv
Hej jeg er ved at lave min hjemmeside færdig. Men ønsker altid at det jeg laver bliver bedre. |
Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg
Ingen feedback??? Øv øv |
Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg
Hmmm |
Hej MesterMO
Du skriver at du giver 1 års tilfredshedsgaranti... hvad betyder det? Hvad består garantien af? Det kan være farligt at give den slags garantier, hvis ikke det er KLART beskrevet hvad den består af. På siden med billeder af ting du har lavet mangler der en beskrivelse ved hvert billede. Jeg kan ikke uden en beskrivelse se hvilken ting på billedet du har lavet, hvordan du har gjort osv.... men det kan du beskrive :-D På din side med referencer er der ingen tilkendegivelser. Det er super godt hvis du kan få nogle af dine referencer til at skrive en anbefaling du kan lægge ind på siden. Jeg synes også godt du kan gøre deres logoer større, samt beskrive hvilket arbejde du har udført. Håber du kan bruge ovenstående. Mvh |
Hej det kan jeg i hver fald. Tusind tak. Skynder mig at sende dine forslag videre til min grafiker :-) |