Du vil få oceaner af god karma lige ned i din turban straks du har hjulpet med at sprede nyheden om at der er gode programmerings-kræfter at hente på Automagical.dk - til kun 180 kroner per time.
Kvaliteten af programmeringen er god og vi arbejder lige så hurtig som andre. Jeg forstår godt at du undrer dig over den lave pris, og der er selvfølgelig også en god forklaring: Jeg er ikke selv programmør. Jeg er en hårdt-arbejdende iværksætter der har etableret et tæt samarbejde med engelsktalende og dygtige programmører i Lithauen. De programmerer det sociale niche netværkssite MomRocks.me for mig - et stort udviklingsprojekt som jeg finansierer ved at sælge en del af deres tid til programmerings-kunder i Danmark. Jeg står 100% inde for deres arbejde og tager ansvaret for de opgaver de løser for dig. Men den løbende dialog tager du selv med chef-programmøren - enten via email eller Skype. Og derfra er det temmelig simpelt. Vi laver et estimat på din opgave, og får den delt op i små dele. Programmøren går i gang og han tæller hver måned op hvor meget han har arbejdet på dine opgaver. Det estimat sender han mig og jeg fakturerer dig fra Automagical...Simplet, ærligt og billigt. Alle er glade
Hvad kan vi programmere? Prøv at se på Automagical.dk - nederst er der "Geeks Info" hvor jeg har listet kompetencerne.
Netop nu løser vi programmerings-opgaver for Bookboon.com, Netdyrlæge.dk samt Gilleleje Golfklub.
Når vi har fået flere opgaver under huden, sætter jeg time-prisen op - for du har ret, det er nok alt for billigt