Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem Opencart og e-conomic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en butik som er lavet i Opencart, jeg vil gerne have alle bilag over i e-conomic. Idag gør jeg det manuelt men syntes det kunne være sjovere at bruge tiden på noget andet hvis nu et stykke software kunne løse opgaven.

Derfor har jeg kigget mig lidt omkring, og er stødt på www.carrytheone.co.uk  er der nogen der har erfaring med deres løsning, eller måske kender et andet program der kan løse opgaven ?

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 06:25
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:48

Hej Michael,

HubBroker har integration mellem Open cart og e-conomic, som er ved at blive godkendt af e-conomic, således integrationsløsningen kan blive publiceret via e-conomic "app store".

Hvis du ikke har fundet en løsning endnu - så kontakt www.hubbroker.com 

//Jens 

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:09

Hej Michael.

Vi har brugt carrytheone i næsten et halv år nu, og må sige det virker bare.

Du skal dog være opmærksom på at der kan være lidt du skal kigge efter når det drejer sig om fragten, da der kun kan sættes 1 type fragt op.

Her tænker jeg på fragt til private eller fragt til erhverv - problemet opstår når det skal være med eller uden moms.

Alt andet fungere til UG og det sparer dig for en masse taste arbejde.

Hvis du samtidig vil være fri for at skulle taste post oplysninger kan jeg helt klart anbefale dig smart send som tager alle dine oplysninger fra opencart og smider over i post danmarks pakke system.

Mvh

Helle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)