Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddrag fra en useriøs henvendelse ang. samarbejde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Davs folkens!

Jeg har i løbet af ugen fået 3 yderst useriøse henvendelser. I 2 af tilfældende ved folk ikke hvad de vil have ud af samarbejdet, eller kommer med ekstremt urimelige krav i forhold til hvad jeg skal yde i samarbejdet. Jeg har vedlagt et link til den seneste samtale, hvor en fra Hobro vil lave et samarbejde med mig, men han kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal lave og hele samtalen er en smule komisk.

http://imgur.com/a/hR6Ix

Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Fra  LuxWear Danmark Skrevet kl. 22:54

Yes

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:04

Må sige at din tålmodighed er stor ! :).

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:15

Ja ja, så fik du da et par timer af din søndag til at gå med det..

Jeg er også imponeret af din tålmodighed, Samtalen havde nok været en hel del kortere, hvis jeg fik sådan en henvendelse Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 23:26

Sjov samtale : )

Men det da godt at du er så tålmodig

Fra Klejtrup
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:39

Ud fra denne tekst, så tror jeg faktisk godt jeg ved hvem det er. For et 1 - måske 2 år siden spurgte han mig om jeg ville linke til hans side. Jeg er meget kendt i Hobro, for mine fodboldbilleder af det lokale 1. divisions hold i fodbold og har derfor en rimelig besøgt side.

Spurgte også om nogle flere detaljer og krævede også et relink, men fik det aldrig. Fjernede det link til hans side jeg havde lavet. Hans forretning har flere gange været lukket ned og åben igen. Svjh har han brugt 2 forskellige domænenavne. Opgav han til sidst.

Mvh Jens

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 23:41
Kunne godt se, at det ikke rigtigt ville gå lige fra starten. De andre gange har jeg dog været en smule mindre tålmodig ;)
Fra Vils
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Fra  NKDesigns Skrevet kl. 00:13

Jeg havde nok også cuttet samtalen en del tid før det der! men props for udholdenhed.

Jeg kan så ikke forstå at vedkommende ikke i det mindste prøver at stave ordentligt og henvende sig bare en lille smule formeldt. For det der virker virkeligt useriøst. Jeg håber ikke du modtager alt for mange af denne slags henvendelser, for det er da til at blive godt og grundigt irriteret over. 

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 00:16
Har som sagt fået 3 henvendelser denne uge, men ligger normalt kun på lige omkring en om måneden normalt.
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 07:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
tja sådan går det når alle ska være iværksættere.

Der er sgu nogle trådstarte herinde hvor hjælpeløsheden og intiativ kraften skriger til himlen.

Ska man være iværksætter må man sgu have noget fremdrift selv
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)