Jeg skal have fundet på noget nyt design/funktioner til min side: www.highhouse.dk
Jeg vil gerne hører hvad du mener mangler på den nuværende side og hvad jeg kan gøre bedre til næste design? Har jeg glemt nogle vigtige faktorer på min nuværende side? Jeg håber der sidder nogle derude der vil bruge 4-6 minutter på lige løbe siden igennem og komme med ris/ros. Tak på forhånd
Jeg har tilladt mig at rette overskriften fra "Skal have puttet nyt design på min side", da den ikke sagde så meget om det, du virkelig ønsker - nemlig feedback på din nuværende side, så du kan få input til nyt design.
Det er en fin side i har fået jer! Jeg vil råde dig til at kigge på SEO På din se der din meta sådan ud:
<meta name="description" content="" />
<meta name="keywords" content="" />
Vil råde dig til, i det mindste at lave description. Det er den tekst der vises på google når man søger på din side, eller dine søgeord. Dette skal gøre på alle dine sider. Hvis du ikke er inde i SEO vil jeg råde dig til at få en anden til det, eller i det mindste læse lidt om det først.
Det er en fin side i har fået jer! Jeg vil råde dig til at kigge på SEO På din se der din meta sådan ud:
<meta name="description" content="" />
<meta name="keywords" content="" />
Vil råde dig til, i det mindste at lave description. Det er den tekst der vises på google når man søger på din side, eller dine søgeord. Dette skal gøre på alle dine sider. Hvis du ikke er inde i SEO vil jeg råde dig til at få en anden til det, eller i det mindste læse lidt om det først.
Hej Nicolas,
Tak for svaret det er mening SEO dele af hjemmeside skal have en seriøs overhaling inden længe. Så det er med på to-do listen ;-)
Du burde få en side eller sætte den op responsive.( siden tilpasser sig den enhed den blir åbnet på.
du burde os i min verden ha gjort noget ved dit logo, da kan laves meget federe.
jeg kan lave disse ting og meget mere.
Vil du ha et tilbud så skriv til mig på mak@performers-group.dk
Mvh
Martin Kjærulff
Hej,
Tak for rådet med at lave et responsive design, det vil jeg helt klart tage med på næste side. Jeg har faktisk fået et flink grafiker her på Amino til at kigge på et nyt logo til mig, ellers mange tak for tilbuddet :-)