Hej Amino Jeg er en del af en ny virksomhed, hvor vi sender unikke fysiske produkter ud til vores kunder. Disse produkter skal vi kunne administrere og lagerstyre enkeltvis, sådan at det rette unikke produkt kommer til den rette køber - og at dette produkt senere kan administreres specifikt for denne kunde. Vi benytter os indtil videre af Woocommerce (Wordpress plugin), som e-handelsløsning, hvilken også har inventory management - dog ikke på lavere niveau end antal produkter (efter hvad jeg kan se). Jeg har overvejet at smide det ind i PODIO, da det er meget fleksibelt, og kan tilpasses specifikt til vores produkt-egenskaber og samtidigt sættes på en kunde (dette skal dog gøres manuelt). Kan I anbefale et stykke online lagerstyringssoftware, hvor man kan administrere enkelte produkter og have adgang til en API? |
Lagerstyring af unikke fysiske produkter findes I mange økonomisystemer I form af serienummerstyring.
Med serienummerstyring kan du som leverandør holde styr på, præcis hvilke fysiske enheder du har købt, har på lager og som du har solgt til kunder,
så du kan følge det enkelte unike product fra leverandør til kunde.
Hvordan skal de enkelte produkter administreres for den enkelte kunde?
Med venlig hilsen
Peter Wismer