Korrekt, det er svært at give et entydigt svar på.
Der er også flere paramter der spiller ind, men dette er udelukkende tænkt som en tommelfingerregel, og får at give andre et billede af hvad "SEO eksperter" mener bør vægtes højest.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Har lige kigget de første 20 svar igennem, og kan allerede nu afsløre at der er en tendens. Der er i hvert fald ingen tvivl om at links og content er klart de vigtigste parameter når man arbejder med SEO.
Har lige kigget de første 20 svar igennem, og kan allerede nu afsløre at der er en tendens. Der er i hvert fald ingen tvivl om at links og content er klart de vigtigste parameter når man arbejder med SEO.
Det giver jo også lidt sig selv et eller andet sted.
Uden links kan et site ikke blive indekseret, og uden links til en given side, kan den heller ikke ranke nogenlunde godt, her mener jeg ikke at en given side absolut skal have backlinks, men at det kan være alle typer links (interne og eksterne) og omtale, men backlinks og sociale medier gør det kun bedre. og uden content vil en given side jo heller ikke ranke så godt på en given frase eller søgeord. siger ikke at det behøver at være stolpe op og stolpe ned om et emne, men at de ord man gerne vil findes på, skal være nævnt i content.
PS. Din form opfører sig underligt i chrome, man når lige at klikke og så lukker den igen, det vil sige man når ikke at vælge noget.
Jeg tror vi er helt enige. Alle parameter skal være til stede, men synes det kunne være interessant at se hvor meget værdi de forskellige parameter tillægges.
Med hensyn til formen i Chrome, så er der flere der har nævnt det, jeg kan bare ikke selv fremprovokere fejlen.
Hvilken version af Chrome bruger du? (Er det på PC eller Mac?)
Jeg tror vi er helt enige. Alle parameter skal være til stede, men synes det kunne være interessant at se hvor meget værdi de forskellige parameter tillægges.
Ja klart, du kender jo mit svar (via firefox :) )
Lars Bachmann:
Hvilken version af Chrome bruger du? (Er det på PC eller Mac?)
Interessant spørgsmål. Nu er SEO idag jo også så meget mere end bare traditionel teknisk SEO. Så hvad der er vigtigst kommer vel an på hvad målet er med SEO optimeringen. Er det f.eks. rankings, salg, en bedre brugeroplevelse, at tiltrække links og opmærksomhed igennem spændende indhold mv. Den bedste SEO mener jeg er en kombination af lidt af det hele. Hvad hjælper det at ligge i toppen hvis indholdet på siden er dårligt eller responstiden er så lav at brugerne bouncer. Og hvad hjælper det at have noget super godt indhold men som ingen kan finde? Men umiddelbart ser det ud til at spørgsmålet går på vigtighed i forhold til rankings og synlighed og dermed vægtning af signaler. :-)