Er det bare mig eller er der ikke generelt budt op til dans i SERP i dag ? |
Serpmelding: Ikke lige herfra
Er det bare mig eller er der ikke generelt budt op til dans i SERP i dag ? |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Serpmelding: Ikke lige herfra |
Hej, Hvad betyder det her egentlig? Dans i search engine results page? Hmm... Det kan vi da godt? Hvem fører an, og hvem tager kjolen på? - Thomas L. |
Ja, det er noget med laksko og smoking og Google er den sure bitch over i hjørnet. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg er ikke helt sikker på at jeg ved hvad du mener :o) Jeg ser dog ikke noget anderledes end jeg plejer. Men skulle der ikke være en større opdatering lige på trapperne? Kan det være resultatet af sådan en du ser? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Ingen dans på roser på mine sider så vidt jeg kan se? |
Lidt mystisk i andre ikke oplever noget. Det må være et eller andet jeg overser. |
|